|
|
کدخبر: ۱۶۱۵۲۵

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از اختصاص ۳ هزار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال دیگر از اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده سال ۹۲ طی روزهای اخیر به حساب شهرداری ها، شهرداری کلانشهرها و دهیاری ها خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، محمد امامی امین گفت: از اعتبار فوق، ۲ هزار میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال از محل اعتبارات موضوع بند(۲) ماده(۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده سال ۱۳۹۲ به شهرداری ها و دهیاری ها پرداخت شده است.

وی افزود: از این اعتبار ۷ هزار میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال به شهرداری کلان شهرها و ۱۳ هزار میلیارد و ۴۵۳ میلیون ریال به سایر شهرداری ها پرداخت شده است. همچنین ۷ هزار میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال از این اعتبار در وجه استانداری ها واریز شده تا در اختیار دهیاری ها قرار گیرد.

امامی امین در ادامه گفت: ۳۸۷ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات موضوع بند(۳) ماده(۴۱) قانون مالیات بر ارزش افزوده سال ۱۳۹۲(هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای) طی ابلاغ تخصیص معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری بر اساس پیگیری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در انتهای سال ۹۲ به حساب شهرداری ها و دهیار ی های کشور واریز شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار