|
|
کدخبر: ۱۶۱۷۷۰

برخی نمایندگان مجلس به خاطر بی اطلاعی دچار تردید شدند

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان زندان ها گفت: فکر می کنم متعاقب بیانیه اتحادیه اروپا، خودفروختگان داخلی هم استنباطشان این بود که فضای بین المللی دروغ های آنها را باور و با اراجیف آنها همصدایی می کنند.

غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان ها در گفت وگو با خبرنگار قضاییخبرگزاری تسنیم، با اشاره به حضور ساعت پیش خود در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به این جلسه رفتم تا به برخی دوستان بگویم فریب دروغ پردازی ها را نخورند.

وی در پاسخ به این سوال که این ادعاها هرسال توسط رسانه های بیگانه مطرح می شد، اما امسال گویا برخی افراد داخلی هم با آنها همراه شده اند، گفت: این بار به لحاظ اینکه اقدامی که سازمان زندان ها انجام داد ضمن اینکه در چارچوب قانون بود و هیچ تعرضی نشده بود، اما از دفعات قبل موفقیت آمیزتر بود؛ زیرا خط های بیشتری از ارتباطاتی که برخی زندانیان داشتند، کور شد هرچند هنوز صفر نشده است. این موضوع، قدری برای آنها سخت آمد که ما این اقدام را انجام داده ایم.

اسماعیلی با بیان اینکه از طرف دیگر فکر می کنم متعاقب بیانیه اتحادیه اروپا، خودفروختگان داخلی هم استنباطشان این بود که فضای بین المللی دروغ های آنها را باور و با اراجیف آنها همصدایی می کنند ادامه داد: اقدام همکاران ما حساب شده بود و اگر به این موانع برخورد نمی کرد، دستاوردهای بیشتری می داشت؛ این افراد و رسانه ها خواستند با بیان این اکاذیب و مهیا دانستن فضای بین المللی، مقداری نسبت به طرح خود و ادعا علیه نظام بهره برداری کنند.

رئیس سازمان زندان ها در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان از توضیحات شما در این جلسه قانع شده اند گفت: نمایندگان در مجموع بخشی به خاطر عدم اطلاع صحیح از موضوع و هجمه تبلیغاتی بیرون بود که دچار تردید شده بودند توضیحاتی که در کمیسیون ارائه شد و جمع بندی ریاست کمیسیون، بیانگر این بود که توصیحات مفید و قانع کننده بود.

وی در پایان اظهار داشت: واقع مطلب این بود که هیچ تعرض و برخوردی نبوده است. یک امر عادی و طبیعی بازرسی بود که برای کارهای تبلیغاتی دستمایه قرار گرفت ولی کمیسیون امنیت از توضیحات ارائه شده درباره این موضوع قانع شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار