|
|
کدخبر: ۱۶۲۰۱۹

در ادامه برگزاری یادواره «سوره های سرخ» در سال جدید جامعه قرآنی به دیدار خانواده های شهدای قرآنی تهران می روند که دیدار این هفته با خانواده شهید پور زرگری است.

گروه فرهنگی مشرق- دیدار های جامعه قرآنی کشور با خانواده های معظم شهدا در سال ۱۳۹۳ از سر گرفته شد.

بنا بر این گزارش، این برنامه با همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ و مشارکت همه نهاد ها و فعالان قرآنی کشور سال گذشته آغاز شد و طی آن با خانواده های ۹۵ شهید قاری و حافظ قرآن کریم دیدار به عمل آمد و در آخر هم آیین تجلیل از خانواده های معظم شهدا با عنوان «سوره های سرخ» در روز ۲۵ دی ماه ۱۳۹۲ در برج میلاد تهران برگزار شد.

سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ امسال با راه اندازی ستاد گرامیداشت شهدای قرآنی و دبیر خانه دائمی جشنواره «سوره های سرخ» در این ستاد دیدار با خانواده شهدای قرآنی کشور را از سر گرفته و چهارشنبه هفته گذشته اولین دیدار با خانواده شهید «روح الله محمد صالحی» انجام شد.

این برنامه در سال جدید در روز چهارشنبه هر هفته برگزار می شود و چهارشنبه هفته جاری جامعه قرآنی به دیدار خانواده شهید «حمید رضا پورزرگری» می روند.

نخستین جلد کتاب «سوره های سرخ» که زندگینامه و خاطرات ۱۱۴ شهید قرآنی استان تهران است؛ در خلال برگزاری نخستین یادواره شهدای قرآنی استان تهران به چاپ و در همایش پایانی رونمایی شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار