|
|
کدخبر: ۱۶۲۳۶۸

نماینده جهاد اسلامی فلسطین گفت: خوشبختانه سینمای ایران هدفمند و ملتزم است و بدون اندیشه نیست. سینمای ایران تنها به عواطف نمی پردازد و اهداف معلومی دارد. سینمای ایران امت اسلامی را در مسیر صحیح خود کمک کرده است.

گروه فرهنگی مشرق- «ناصر ابوشریف» نماینده جهاد اسلامی فلسطین درباره سینمای ایران گفت: خوشبختانه سینمای ایران هدفمند و ملتزم است و بدون اندیشه نیست. سینمای ایران تنها به عواطف نمی پردازد و اهداف معلومی دارد. سینمای ایران امت اسلامی را در مسیر صحیح خود کمک کرده است.

وی درباره تاثیری که سینمای ایران می تواند بر مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان بگذارد نیز اظهارداشت: فیلم های ایران در قالب فرهنگی که دارند می توانند در مسیری کاملا فرهنگی به حمایت از مقاومت بپردازند. به نظرم حمایت فرهنگی از مقاومت شکل های مختلفی دارد که یکی از آنها اکران فیلم هایی با همین مضمون است که نقش موثری در توجه دادن امت اسلامی به دشمنان حقیقی و همچنین فلسطین ایفا می کند.

ابوشریف ادامه داد: ما به سینمای ایران به خاطر موفقیت های متعدد آن تبریک می گوییم و برای آن آرزوی پیشرفت و توسعه داریم بسوی اهداف حقیقی امت اسلامی.

وی درباره فیلم های ایرانی که درباره مقاومت دیده نیز عنوان داشت: مدتی پیش فیلمی دیدم که درباره جنوب لبنان و انقلابیون لبنانی بود، البته اسم آن را به خاطر ندارم.

ابوشریف همچنین درباره برنامه های موثر صداوسیما در کشورهای عربی و گام برداشتن در مسیر کمک به مقاومت تیز تصریح کرد: حتما معتقدم که این اتفاق افتاده و سینمای ایران و رسانه های ایران بخشی از طرح کلی مقاومت هستند. این سینما و تلویزیون است که می تواند امت را به سمت صحیح پیش ببرد و دشمنان حقیقی آن را بشناساند و درباره رژیم صهیونیستی شاهد حجم خوبی از برنامه ها در تلویزیون های ایران هستیم.

وی افزود: شبکه آی فیلم هم برنامه های خوبی دارد. البته من نمی دانم چقدر در کشورهای عربی دنبال می شود ولی در برخی کشورها از جمله لبنان، عراق، مصر و در برخی کشورهای مغرب عربی(شمال آفریقا) مخاطبان بسیاری دارد و پیگیری آی فیلم از سوی بینندگان خوب بوده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار