|
|
کدخبر: ۱۶۲۴۲۳

خبرگزاری تسنیم: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی زمین پاک(دوم اردیبهشت) زنگ زمین پاک و هفته سلامت در یکی از مدارس شهر تهران به صدا درآمد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران، امروز با حضور جمعی از مسئولان حوزه سلامت، محیط زیست و آموزش و پرورش شهر تهران در یک برنامه نمادین زنگ زمین پاک و هفته سلامت به طور همزمان در دبستان پسرانه سعادت منطقه ۵ تهران که جزء مدارس زیست محیطی این شهر است به صدا درآمد.

حمید راحتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران در این مراسم با اشاره به این که حفظ محیط زیست و دستیابی به زمین پاک و عاری از هرگونه آلودگی با یک نگاه عمومی و مسئولیت اجتماعی محقق می شود، گفت: توجه به مقابله با آلودگی های آب، هوا و خاک و حفظ عناصر طبیعی از اولویت های محیط زیست است.

وی افزود: آلودگی هوای تهران تاثیر به سزایی بر روی سلامت همه همشهریان دارد.

راحتی با بیان اهمیت حفظ محیط زیست تصریح کرد: تنها یک کره مسکون داریم و همه ما باید در حفظ طبیعت و محیط زیست کوشا باشیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران با اشاره به این که توجه به حفظ محیط زیست باید از خانواده شروع شود گفت: قطعاً همه شما دانش آموزان می توانید به عنوان یک محیط یار یا همیار محیط زیست در حفظ طبیعت و عناصر آن نقش به سزایی داشته باشید.

هفته سلامت با شعار " توانمندسازی نوجوانان و جوانان برای خود مراقبتی " از اول الی ۷ اردیبهشت و هفته زمین پاک با شعار " اراده ملی برای زمین پاک " از ۲ الی ۸ اردیبهشت است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار