|
|
کدخبر: ۱۶۲۴۵۵

برایان سینگر کارگردانی که دو روز پیش به او اتهام فساد اخلافی زده شد از حضور در کنفرانسی سینمایی منع شد.

گروه فرهنگی مشرقبه نقل از هالیوود ریپورتر، برایان سینگر کارگردان فیلم «مردان ایکس» که دو روز پیش متهم به سوءاستفاده جنسی از یک جوان هفده ساله شد، اجازه نیافت تا در کنفرانسی که قرار بود با حضور جو بایدن معاون رییس جمهوری آمریکا تشکیل می شود، شرکت کند.

در این کنفرانس که قرار است با عنوان «کنفرانس خلاقیت» در تاریخ دوم ماه می در واشنگتن تشکیل شود، جو بایدن در کنار جمعی از دست اندرکاران هنری و سیاسی حضور خواهد داشت. این کنفرانس با همکاری انجمن سینمای آمریکا، مایکروسافت و ای. بی. سی نیوز ترتیب داده شده و شام مطبوعاتی کاخ سفید نیز آن را تکمیل می کند.

برایان سینگر به تازگی از سوی مردی ۳۱ ساله زیر سوال رفته که ادعا می کند در دهه ۹۰ میلادی از سوی این کارگردان مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته است.

مایکل اف اگان سوم مردی است که شکایتی علیه این کارگردان به دادگاه تسلیم و ادعا کرده این کارگردان در آن زمان وی را که هفده سال داشت، به هاوایی برده و پس از استفاده از مواد مخدر به وی تجاوز کرد و برای ادامه این رابطه به وی پیشنهاد بازی در فیلم را داده بود. وی که همین هفته در یک کنفرانس خبری نیز شرکت کرد، اعلام کرد مادرش در سال ۲۰۰۰ برای این ماجرا به پلیس لس آنجلس شکایت کرد. سخنگوی پلیس اف بی آی نیز تایید کرد که چنین شکایتی در آن زمان صورت گرفته بود، اما این استدلال را که پلیس از تعقیب این ماجرا خودداری کرد بی معنی و خنده دار خواند.

وکیل سینگر نیز اعلام کرده چنین ادعایی سراپا کذب است و زمان طرح چنین شکایتی درست چندهفته پیش از اکران فیلم جدید «مردان ایکس» با عنوان «مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» نشان دهنده تلاشی است که برای تشویش اذهان عمومی صورت می گیرد.

سینگر قرار بود در کنار شماری از متخصصان دنیای سرگرمی، تکنولوژی و سیاست در «کنفرانس خلاقیت» حضور داشته باشد. در این کنفرانس قدرت این متخصصان در زمینه تدبیر اقتصادی و نوآوری مورد بررسی قرار می گیرد. مورگان اسپورلاک فیلمساز، شان بیلی رییس تولیدات دیسنی و تونی گلدوین بازیگر از دیگر شرکت کنندگان در این کنفرانس هستند.

شاکی در این دادخواست حقوقی این کارگردان را یکی از اعضای گروهی از افراد دست اندرکار در صنعت سرگرمی خوانده که از پسران نوجوان بهره برداری می کنند. یکی از دیگر اعضای این گروه که فعالیتی اینترنتی داشت سال ۲۰۰۴ به دلیل موردی مشابه محکوم شد.

سینگر در جدیدترین اظهارنظرش در این باره گفته است در زمان اعلام شده در دادخواست، در هاوایی حضور نداشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار