|
|
کدخبر: ۱۶۲۷۹۱

عضو هیات مدیره شرکت عمران پردیس در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به تعیین میزان افزایش قیمت مسکن مهر در بخشنامه سوم وزارت راه، گفت: بر اساس پیش قرارداد دیرکرد واگذاری مسکن مهر به متقاضیان محاسبه و از مبلغ افزایش قیمت کسر خواهد شد.

حسن ولی پور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، افزود: در رابطه با تاخیر واگذاری و جریمه های مربوط به آن پرداختی به متقاضی نخواهیم داشت، این رقم در مبلغ افزایش قیمت بخشنامه سوم مسکن مهر محاسبه شده و متقاضی مبلغ کمتری را پرداخت خواهد کرد.

وی با تاکید بر این که این برنامه در خصوص تاخیرات غیرمجاز اجرا می شود، تصریح کرد: به عنوان مثال اگر میزان افزایش قیمت در بخشنامه سوم ۱۰۰ هزار تومان(هر متر مربع) باشد، جریمه تاخیر غیزمجاز بر اساس فرمول جریمه ۱۰ هزار تومان می شود و این مبلغ از متقاضی دریافت نشده و ۹۰ هزار تومان به پیمانکار پرداخت می شود.

قائم مقام مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: پس از محاسبه میزان جریمه دیرکرد، بخشنامه های اول و دوم افزایش قیمت مسکن مهر را نیز از رقم مذکور کسر می کنیم و مابقی را متقاضی پرداخت می کند.

ولی پور خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی برخی پروژه ها در سطح ۷۰ درصد است، اما با این حال پرداخت متقاضی در شهرهای جدید حدود ۴۰ درصد است.

وی در واکنش به این مسئله که مردم به دلیل اعتمادی که به تکمیل و تحویل واحدها ندارند از واریز مابقی آورده خودداری می کنند، گفت: شرکت عمران نمی تواند هیچ اعتبار دولتی را برای ساخت مسکن هزینه کند، تا پول مردم نباشد ما به عنوان نماینده مردم نمی توانیم پرداختی به پیمانکاران داشته باشیم. این مسئله باعثکندی عملیات اجرایی پروژه ها می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که برای حل این مشکل چه باید کرد، افزود: از مردم دعوت می کنیم که به نمایندگان خودشان اعتماد کنند و تمام تلاش شرکت عمران نیز در راستای تکمیل و تحویل پروژه های مسکن مهر است. در حال حاضر متوسط فعالیت روزانه مدیران شرکت عمران ۱۷ تا ۱۸ ساعت است و تلاش می کنیم واحدی را تحویل مردم دهیم که مشکلات بهره برداری نداشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار