|
|
کدخبر: ۱۶۳۵۸۲

یک کارشناس مسائل فرهنگی و اجتماعی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس مسائل فرهنگی و اجتماعی گفت: مدگرایی، تنوع طلبی و چشم و هم چشمی برخی افراد باعثشده است که امروز بازار کاشت نگین چشم داغ شود که باید در این زمینه اقدامات مؤثری در راستای جلوگیری از این اقدام صورت گیرد.

عشرت شایق، کارشناس مسائل فرهنگی و اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار زنان و خانوادهخبرگزاری تسنیم، در خصوص کاشت نگین در داخل چشم اظهار داشت: برخی از افراد برای به دست آوردن سود بسیار در زمینه کاشت نگین در چشم افراد سرمایه گذاری می کنند؛ این افراد با جان انسان ها بازی می کنند تا سودی بسیار آورند و برای درآمد حریص هستند.

**افراد سلامت انسان ها را شکار کرده تا درآمد کسب کنند

وی با بیان این که برخی افراد سلامت انسان ها را شکار کرده تا درآمد کسب کنند، ادامه داد: افراد مطرح شده شکار کوچک ولی متکثر را ترجیح می دهند و تنها به سود این موضوع می اندیشند.

این کارشناس مسائل فرهنگی و اجتماعی بیان کرد: برخی زنان تنوع طلب و مدگرا هستند و برای خودنمایی و چشم هم چشمی اقدام به کاشت نگین دندان و یا چشم می کنند که باید در اینجا بگویم چشم زیباترین اعضای یک بدن است که افراد این زیبایی را با این اقدام مورد آسیب قرار می دهند.

**حقارت زنان و کاشت نگین چشم

شایق عنوان کرد: تنوع طلبی کاذب و برای جلوه دادن زیبایی نداشته امری است که این زنان و دختران بعد از عمل کردن بینی و خالکوبی به سوی کاشت نگین چشم می روند. آنها نمی دانند که زیبایی و بزرگی در رفتار انسان هاست نه زیبایی ظاهری.

وی با اشاره به اینکه انسان های کوتاه ذهن و حقیر بازار انسان های سودجو را داغ می کنند و لذت زندگی کردن را به هر قیمتی از بین می برند؛ این افراد دچار فقر ذهنی بوده و زیبایی را تنها در تغییر چهره و جراحی های متعدد می دانند؛ عوارض کاشت نگین چشم آنقدر زیاد است که نیاز به فکر بسیار ندارد و افراد به راحتی متوجه آن می شوند.

** مدگرایی و تنوع طلبی باعثکاشت نگین چشم شده است

این کارشناس مسائل فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد: خودنمایی و چشم و هم چشمی امروز در خانواده ها به خصوص قشر جوان به چشم می خورد. که این نشان از حقارت این افراد است؛ کاشت نگین چشم و یا جراحی پوست برای تغییر چهره می تواند نشان دهد که افراد به دنبال تنوع و مدگرایی هستند.

شایق با بیان اینکه که باید در زمینه کاشت نگین چشم و یا هر اقدامی که به سلامت ضرر می رساند افراد آگاهی بیشتری داشته باشند، گفت: این افراد با چنین هزینه هایی که متحمل می شوند می توانند به بسیاری از نیازمندان کمک کرده و این هزینه را برای وقف و انفاق در نظر بگیرند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار