|
|
کدخبر: ۱۶۳۷۱۸

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد با اعلام اینکه با تکمیل مسکن مهر ۲۵۰ هزار نفر به جمعیت این شهر افزوده می شود، گفت: متقاضیان هرچه سریعتر آورده خود را در مسکن مهر تکمیل کنند.

محمدرضا توکلی در گفتگو با مهر با بیان اینکه در طرح جامع مصوب شورای عالی شهرسازی و معماری مصوب شده که تا ۱۰ سال آینده جمعیت هشتگرد به ۷۰۰ هزار نفر برسد، گفت: با تکمیل پروژه های مسکن مهر با بعد خانوار ۴ نفره ۲۵۰ هزار نفر به جمعیت شهر اضافه می شود بنابراین روند افزایش جمعیت با سرعت بیشتری در این شهر اتفاق می افتد.

وی با اعلام اینکه در شهرهای قدیمی بارگذاری جمعیت با این سرعت انجام نمی شد، بیان کرد: تا پایان سال ۹۳ و تکمیل مسکن مهر جمعیت شهر به با خانوار ۴ نفره ۲۵۰ هزار نفر می رسد در حالیکه جمعیت شهر در حال حاضر ۵۰ هزار نفر است.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد با تاکید بر توجه به خدمات زیربنایی و روبنایی در این شهر، اظهار داشت: سرعت بارگذاری جمعیتی بالا است و به دلیل نبود خدمات زیربنایی فعلا امکان آسفالت معابر را نداریم بنابراین تا زمانیکه خدمات زیربنایی مانند آب، برق و گاز تکمیل نشود امکان تامین دیگر خدمات نیست.

توکلی با بیان اینکه برخی از پروژه ها تکمیل شده اما هنوز محوطه سازی آن انجام نگرفته است، افزود: متقاضیان باید هرچه سریعتر آورده خود را تکمیل کنند تا پروژه ها با سرعت بیشتری پیش برود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار