|
|
کدخبر: ۱۶۴۴۴۵

مسکن در هفته ای که گذشت

خبرگزاری تسنیم: افزایش تا ۱۰۰ هزار تومانی مسکن مهر پردیس، بازار مسکن در دست سه گروه غیرمتخصص، معطلی ۱۰۰ پروژه های مسکن مهر پرند و تشکیل نخستین جلسه دبیرخانه مسکن اجتماعی از جمله اخبار مسکن در هفته اول اردیبهشت بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، در این هفته با دستور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای ایران از رسانه ها برای بازدید از پروژه های مسکن مهر شهر پردیس و به طور خاص پروژه های در دست ساخت شرکت «کوزو» دعوت شد.

دست اندرکاران شرکت عمران پردیس هدف از این بازدید را ادامه ساخت و ساز واحدهای مسکن مهر و متوقف نبوده این پروژه ها عنوان کردند، در حالی که در واحدهای شرکت کوزو فعالیت چندانی مشهود نبود.

قائم مقام مدیرعامل شرکت عمران پردیس در نشست خبر حاشیه این بازدید از افزایش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت مسکن مهر این شهر خبر داد. ولی پور این را نیز گفت که بر اساس پیش قرارداد دیرکرد واگذاری مسکن مهر به متقاضیان محاسبه و از مبلغ افزایش قیمت کسر خواهد شد.

دیگر خبر هفته انتقادات تند دبیر سومین همایش بین المللی معماری معاصر از وضعیت ساخت وسازهای کشور بود. شریف در این باره گفت: در حال حاضر معماری ایران بدون فکر و اندیشه است و بازار ساخت و ساخت کشور در دست سه گروه غیرمتخصص یعنی متخصصان پزشک، بازاری ها و مشاوران املاک است.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با ابراز رضایت از واریزی ۳۰ درصد آورده علی الحساب متقاضیان مسکن مهر، گفت: تاکنون ۹۸ درصد تسهیلات مسکن مهر پرند جذب شده، اما با این حال ۱۰۰ درصد پروژه ها معطل واریز سهم متقاضیان است.

در هفته ای که گذشت نخستین جلسه دبیرخانه «مسکن اجتماعی» نیز تشکیل شد. جلسه ای که با هدف تعامل با صاحبنظران و متخصصان حوزه مسکن و پیگیری وظیفه سیاستگذاری و تدوین برنامه مسکن اجتماعی برگزار شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار