|
|
کدخبر: ۱۶۴۶۴۷

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور مطرح کرد

خبرگزاری تسنیم: معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور گفت: با دعوت دولت و همیاری مردمی که از دریافت یارانه انصراف داده اند یک هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان به خزانه دولت بازگشت تا منشأ اثر در بیمه و همچنین کم کردن نیازهای جامعه باشد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازآستانه اشرفیه، محمد رضا خباز عصر امروز در هماش تجلیل از حامیان ایتام موسسه خیریه صدیقه طاهره(س) که در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه برگزار می شد با اشاره به انصراف تعدادی از مردم در ارتباط با انصراف از دریافت یارانه ها اظهار کرد: با دعوت دولت و همیاری مردمی که از دریافت یارانه انصراف داده اند یک هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان به خزانه دولت بازگشت تا منشأ اثر در بیمه و همچنین کم کردن نیازهای جامعه باشد.

وی اهمیت و جایگاه نظام اسلامی ایران را در سایه خدمت به مردم دانست و افزود: شما نیز با کمک به مردم نیازمند و ایتام باری را از دوش دولت برداشته اید و شما نیز در راستای اجرای عدالت اجتماعی برای ساختن جامعه ای آرام گام برداشته اید.

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور دنیا را مانند کوهی تشبیه کرد که منعکس کننده صدای افراد است و گفت: این جهان جهان عمل و عکس العمل است و جهانی است که کاملاَ حساب شده است.

خباز کمک به ایتام را کاری حساب شده و معامله با خدادانست و افزود: نیکوکاران خیر این شهرستان ۱۴۴ نفر از کودک دو نیم ساله تا جوان ۲۱ ساله را تحت پوشش خود قرار داده اند و این کار علاوه بر اینکه یک کار انسانی است کاری عقلانی و معامله باخداست و همانا معامله با خدا معامله ای سراسر سود است.

وی با اشاره به اینکه آرامش، پاداش نیکوکاری در دنیا است و هر خیری که گام بر می دارد دارای فرزندان نیکو می شود افزود: فرد نیکوکار از مال دنیا می گذرد و برای نودوستی قدمی برمی دارد که خود به وسیله آن به یک آرامش روحی می رسد و شاید شما این آرامش روحی را در بین متمولین جامعه سراغ داشته باشید.

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه حضور شما در اینجا ثمره شیر پاک مادرانتان است افزود: بذری را که شما در این دنیا با کمک به این ایتام پاشیدید تا انقراض دنیا می توانید از این نعمت کار حسنته تان برخوردار شوید.

دکتر قربانی نیز در این همایش با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری و تأکید ایشان در ارتباط با قرار دادن مقوله فرهنگ و اقتصاد در کنار یکدیگر گفت: امروز حکومت های لیبرال دنیا برای اداره جامعه نمی توانند اخلاق و معنویت را کنار بگذارند.

وی افزود: متأسفانه به علت گرفتاری هایی که داشتیم تا کنون از مباحثفرهنگی فاصله گرفتیم و رهبر معظم انقلاب با تأیین شعار سال نگاه ها را به سمت این خلأ معطوف کرد.

قربانی آستانه اشرفیه را چهارمین شهر مذهبی ایران دانست و افزود: ما برای توسعه استان مجبور به گسترش و توسعه کشاورزی و گردشگری هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه ها مشکلات بخش بهداشت و درمان مرتفع شود و افزود: دولت و مجلس همکاری بسیار قوی در ارتباط با بحثاجرای هدفمندی یارانه ها دارد و امیدواریم با اجرای صحیح هدفمندی یارانه ها شاهد بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم.

وی با تشکر از مسئولین موسسه صدیقه طاهر(س) و حامیان ایتام گفت: بنده از نزدیک از مشکلات این عزیزان برای کمک به ایتام باخبرم و امیدوارم که بتوانیم دست به دست هم در راستای ارتقا وضعیت معیشتی مردم گام برداریم.

فرماندار آستانه اشرفیه نیز در این مراسم با تقدیر از حضور حامیان ایتام خطاب به آنان گفت: شآنیت حضور من در این جلسه فقط به خاطر شءنیت حضور شماست.

محمد مقتدر شعار مدیرعامل موسسه صدیقه طاهر(س) نیز در این مراسم با اشاره به اینکه از تعداد ۱۴۴ یتیم، ۱۲۲ نفر دارای حامی اند که تا به امروز مبلغ ۵۸۶ میلیون و ۴۲۰ هزار ریال به این موسسه کمک کرده اند افزود: اهدای زمینی به مساحت دوهزار متر مربع در منطقه چمخاله و اهدای ساختمانی به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان و همچنین اهدای یک قطعه زمین توسط خیرین از تازه ترین هدایایی است که به این ایتام اختصاص داده شده است.

وی تأکید کرد: تمامی کمک های انجام شده در راستای هزینه های آتیه و ازدواج ایتام مصرف خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار