|
|
کدخبر: ۱۶۵۲۰۳

۳۶ تیم ۴ نفره از دانشگاه های دولتی، پیام نور و آزاد اسلامی سراسر کشور در سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی حضور خواهند داشت. دو گروه ۴ نفره از بازی سازان انستیتو ملی بازی سازی در این رویداد شرکت می کنند.

گروه فرهنگی مشرق- دو گروه از بازی سازان انستیتو ملی بازی سازی قرار است در سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی شرکت کنند. این گروه های بازی ساز متشکل از دو نفر دیزاینر(طراح) و یک نفر گرافیست و یک نفربرنامه نویس در رویداد یادشده حضور می ابند.

گروه های «آسمان آبی» با حضور میلاد بنکدار، نخعی(دیزاینرها)، اعزاز(گرافیست) و مهدی نوروزی(برنامه نویس) و «اقتدار» با حضور آیدین آبادی، رهام سجادی(دیزاینرها)، احسان واعظی گرافیست و حمید رضا کریمیان(برنامه نویس) به نمایندگی از انستیتو ملی بازی سازی در مسابقات ملی بازی سازی شرکت خواهند کرد.

همچنین کارشناسان ارشد بنیاد ملی بازی های رایانه ای در هیات داوری این رویداد حضور دارند.

بر اساس اعلام دست اندرکاران سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی، ۳۶ تیم ۴ نفره از دانشگاه های دولتی، پیام نور و آزاد اسلامی سراسر کشور در این رویداد حضور خواهند داشت.

سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای IRAN GDC ۲۰۱۴ با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای و با هدف، کشف استعدادهای خلاق و مبتکر و خلق آثار نو در عرصه بازی سازی، آشنایی شرکت کنندگان با دستاوردها و توان ملی ارایه شده در زمینه بازی های رایانه ای، برقراری ارتباط میان صنعت و بازار تجارت از طرفی و دانش و هنر و نو آوری از سوی دیگر و بسترسازی محیط علمی دانشگاه برای بروز و رشد استعدادهای بازی سازی مبتنی بر علم و هنر ایرانی اسلامی برگزار می شود.

این مسابقات از ۹ تا ۱۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد کاشان برگزار می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار