|
|
کدخبر: ۱۶۵۶۹۱

مدیرعامل شرکت عمران پرند در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت عمران پرند از محاسبه قیمت تمام شده ۸۰ درصد پروژه های مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: قیمت های نهایی واحدهای مسکن مهر را از طریق ارسال پیامک به متقاضیان اطلاع می دهیم و مردم فرصت کافی برای پرداخت آنرا خواهند داشت.

باران هاشم زهی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به این که واریز ۳۰ درصد آورده علی الحساب متقاضیان با اقبال خوبی از سوی مردم مواجه بوده است، افزود: ظرف یکی دو روز آینده آپلودی از واریزی ها گرفته شده و میزان آورده واریزی متقاضیان مشخص خواهد شد.

وی با بیان این که واریز آورده از سوی مردم حرکت خوبی بوده و اجتماعی کردن کار است، تصریح کرد: قیمت ها را در تابلو اعلانات شرکت عمران پرند نصب کرده ایم، خوشبختانه پس از ابلاغ الحاقیه افزایش قیمت مردم همکاری خوبی برای واریز آورده دارند.

وی در واکنش به این مسئله که شماری از متقاضیان مسکن مهر پرند در تماس باخبرگزاری تسنیماز وجود قیمت ها در تابلو اعلانات ابراز بی اطلاعی کردند، اظهار کرد: «آنهایی که این را می گویند اشتباه می کنند، بنده هر روز اینجا هستیم، همکاران بنده هر روز پاسخگوی مردم هستند. در این رابطه قیمت تمام شده بر اساس الحاقیه برای ۷۰ تا ۸۰ درصد پروژه ها محاسبه شده است.»

مدیرعامل شرکت عمران پرند خاطرنشان کرد: پس از واریز ۳۰ درصد آورده علی الحساب، از طریق پیامک قیمت نهایی مسکن مهر را به اطلاع آنها برای واریز می رسانیم.

هاشم زهی با تاکید بر این که با توجه به استقبال مردم در واریز آورده به طور حتم مشکلی در پرداخت هزینه تکمیلی پروژه های مسکن مهر نخواهیم داشت، تصریح کرد: در هفته های آینده از طریق پیامک رقم دقیق قیمت تمام شده را به اطلاع متقاضیان می رسانیم و آنها فرصت کافی برای پرداخت آنرا خواهند داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار