|
|
کدخبر: ۱۶۵۷۰۰

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و مسئولان و تمام ارکان جامعه، گفتمان واحدی داشته باشند زیرا مشکلات اقتصادی کشورمان با تلاش مردم و حاکمیت مرتفع می شود.

عبد الرضا مصری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درکرمانشاه، اظهار کرد: با طرح مشکلات فعلی به دنبال یافتن راه حل برای آنها هستیم که سخنرانی های مقام معظم رهبری در پایان سال گذشته، به عنوان سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، شاهد این مهم است.

وی با اشاره به اینکه با همت و همکاری دو عنصر مردم و حاکمیت تمام مشکلات اقتصادی کشور حل می شود افزود: اگر کشوری به سرطان اقتصادی هم مبتلا باشد تجویز اقتصاد مقاومتی برای آن کشور اجرایی است چه برسد به کشور ایران که از ابتدای انقلاب بر روی پای خویش ایستاده است.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، باید مردم و مسئولان و تمام ارکان جامعه، گفتمان واحدی داشته باشند و همگی برای حل مشکلات دست بکار شوند زیرا مشکلات اقتصادی کشورمان با تلاش مردم و حاکمیت مرتفع می شود.

مصری با تاکید بر اینکه محرومیت برخی از استان ها همچون کرمانشاه نشان از بی عدالتی در توزیع امکانات دارد تصریح کرد: اگر برنامه های نخست تا پنجم توسعه اقتصادی صحیح اجرا می شد اکنون شاهد این درجه از اختلاف میان توسعه استان های کشور نبودیم.

ویبا تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی پیش شرط هایی لازم است که افزایش رشد اقتصادی یکی از آنها است و افزایش تولید ناخالص داخلی و سرانه درآمد سبب افزایش رشد اقتصادی می شود که خود این رشد هم مستلزم رشد تولید می باشد.

مصری گفت: ایران تنها کشوری است که در دنیا در برابر دشمنان ایستادگی کامل کرده و یکی دیگر از مقدمات انجام اقتصاد مقاومتی، ایستادگی در برابر عوامل تهدید زا است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: امروزه وقتی در پای میز مذاکرات، آمریکا و اروپا در یک سوی میز و ایران اسلامی در سوی دیگر مذاکرات قرار می گیرد به علت رشادت ها، شهادت ها، ایستادگی ها و مقاومت های ملت ایران است.

بهره گیری دشمن از حربه اقتصادی به علت ناتوانی آنان در موفقیت توطئه های سیاسی است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: چون دشمنان اسلام، با بکارگیری توطئه های مختلف نتوانستند از نظر سیاسی بر ایران غلبه کنند جنگ اقتصادی را به راه انداختند و سعی دارند با تحریم ایران در امور ایران مداخله کنند.

وی با اشاره به بومی سازی دانش هسته ای در ایران بیان کرد: با توجه به ظرفیت های بالای ایران در برخورداری از منابع جغرافیایی، نیروی انسانی و غیره تکیه بر ظرفیت های داخلی ضروری به نظر می آید.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تجمل گرایی در محیط کار مدیران، مانع از اجرای مدیریت جهادی آنان است زیرا این تجملات در زندگی آنها هم نمود می یابد و باید مدیرانی که توانایی اجرای مدیریت جهادی را دارند اعلام آمادگی کنند.

وی با بیان اینکه مردم محوری و برقراری امنیت برای تولید کالاها ضروری است افزود: با استناد به سخنان مقام معظم رهبری درباره پرهیز از خام فروشی نفت و تاکید ایشان بر ایجاد ارزش افزوده در نفت، برای صدور نفت به کشورهای خارجی باید نفت به مشتقات نفتی تبدیل شود و سپس به دیگر کشورها صادر شود.

مصری گفت: در زمان هشت ماه فعالیت وزیر فعلی نفت تاکنون جلسه ای درباره پالایشگاه نفت کرمانشاه و جذب افراد بیکار استان در این پالایشگاه تشکیل نشده است و در صورتی که این وضعیت ادامه یابد از طریق راه های قانونی و دولتی وارد عمل می شویم.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با تاکید بر لزوم اصلاح مصرف از سوی مردم و مسئولان تصریح کرد: میان آسایش و آرامش در زندگی تفاوت است، با چشم و هم چشمی، آسایش بدست نمی آید بلکه با ذکر خدا می توانیم به آرامش واقعی دست یابیم.

وی با تاکید بر تولیدات داخلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۵هزار نفر عضو هئیت علمی دانشگاه ها هستند و تعداد دانشجویان نسبت به اوایل انقلاب ۲۵ برابر شده است در نتیجه باید از سرمایه های اصلی کشور که برخورداری از نیروی انسانی است حداکثر بهره مندی به عمل آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار