|
|
کدخبر: ۱۶۵۹۸۰

معاون اول قوه قضاییه:

خبرگزاری تسنیم: معاون اول قوه قضاییه گفت: در جلسه ای که یک ماه قبل برگزار شده بود در خصوص ادامه فعالیت آقای اسماعیلی در دادگستری تهران به جای آقای آوایی تصمیم قطعی شده بود.

به گزارش خبرنگار قضاییخبرگزاری تسنیم، حجةالاسلام ابراهیم رئیسی در مراسم تودیع و معارفه روئسای دادگستری استان تهران با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص جابه جایی رئیس زندان ها اظهار داشت: در جلسه ای که یک ماه قبل برگزار شده بود در خصوص ادامه فعالیت آقای اسماعیلی در دادگستری تهران به جای آقای آقایی تصمیم قطعی و در جلسه پس از آن نیز حضور آقای جهانگیری به عنوان رئیس سازمان زندان ها قطعی شده بود.

وی ادامه داد: آقای اسماعیلی به اعتراف تمام همکاران قضایی در مشهد مقدس مدیریت یکی از حساس ترین دادسراها را به بهترین شکل ممکن انجام داده بود و در سازمان زندان ها نیز آقای اسماعیلی براساس ارزیابی بخش نظارتی و مدیریت عالی قوه قضائیه عملکردی موفق و کارنامه درخشان داشت.

حجةالاسلام رئیسی ادامه داد: در موضوع بند ۳۵۰ زندان اوین نیز بازرسی به صورت قانونی و براساس برنامه کاری انجام شده بود و نه تنها این کار به درستی صورت پذیرفت بلکه اگر بازرسی صورت نمی گرفت مسئولان این سازمان به دلیل عدم انجام وظایف باید پاسخگو می بودند.

وی خاطرنشان کرد: در این بازرسی نیز اکثر زندانیان به غیر از زندانیان دو اتاق با بازرسان همکاری کردند که پس از کشف اقلام ممنوعه در اتاق آن ها علت این جو سازی ها مشخص شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار