|
|
کدخبر: ۱۶۶۰۲

قربان محمدپور از آغاز پیش تولید فیلم سینمایی «دردسر عاشقی» با موضوع ازدواج موقت و مذاکره با محمدرضا شریفی نیا برای ایفای نقش اصلی خبر داد.

به گزارشامید، قربان محمدپور کارگردان فیلم در گفت و گو با سینماپرس درباره تولید فیلم اخیرش گفت: مدتی است پیش تولید فیلم را آغاز کردیم و تلاش می کنیم فیلم را ۵ آبان ماه در تهران جلوی دوربین ببریم.

وی درباره داستان فیلم توضیح داد: داستان فیلم درباره «ازدواج موقت» وپیامدهای آن است که با زبان طنز به آن پرداختم. فیلم دو شخصیت اصلی زن و یک کاراکتر مرد و یک پسر ۲۰ ساله دارد که برای ایفای نقش کاراکتر اصلی مرد با محمدرضا شریفی نیا وارد مذاکره شدیم. ایشان سر صحنه مجموعه «معراجی ها» هستند که اگر تداخل نداشته باشد موافقت کردند تا در فیلم «دردسرهای عاشقی» نیز بازی کنند اما هنوز قرارداد نبستیم.

وی درباره لوکیشن های فیلم گفت: فیلم درتهران جلوی دوربین می رود در ۱۴ لوکیشن جلوی دوربین خواهد رفت. تلاش می کنیم تا با انجام فیلمبرداری و تدوین همزمان فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

تعدادی از عواملی حضورشان تاکنون قطعی شده است عبارتند از: تهیه کننده: حسن دادخواه / نویسنده و کارگردان: قربان محمدپور / مدیرفیلمبرداری: حسن پویا / برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: سید محسن اورنگ / مدیرتولید: محمدصادق آذین / تدوینگر: حسین زندباف

قربان محمدپور نگارش فیلمنامه هایی چون «عروس جنگی»، «شیر وعسل» و… است او کارگردان «زبان مادری» را در کارنامه هنری خود در مقام کارگردان به ثبت رسانده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار