|
|
کدخبر: ۱۶۶۱۲۶

معاون اول قوه قضائیه:

خبرگزاری تسنیم: معاون اول قوه قضائیه با اشاره به این که رسانه های بیگانه در خصوص موضوع اوین جنجال به پا کردند، گفت: در خصوص پرونده بابک زنجانی میزان اموال بسیار است و باید رسیدگی به این پرونده به طور جدی صورت گیرد.

سیدابراهیم رئیسی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر این که در راستای پرونده رضا ضراب اطلاعی دارید؟ اظهار داشت: بنده در این خصوص اطلاعی ندارم.

وی در خصوص پرونده بابک زنجانی گفت: از مسئولان نظام بانکی می خواهم که به وظیفه خود عمل کرده و ذخایر مالی و پولی کشور را در اختیار افراد غاصب قرار ندهند.
رئیسی بیان کرد: در خصوص پرونده بابک زنجانی میزان اموال بسیار است و باید رسیدگی به این پرونده به طور جدی صورت گیرد، ما رسیدگی به پرونده بابک زنجانی را به طور جدی انجام داده و مهم ترین اقدام ما توقیف اموال است. در خصوص این پرونده می خواهیم که قوه قضائیه هر چه زودتر رسیدگی به پرونده را انجام دهد.
معاون اول قوه قضائیه عنوان کرد: حضور اسماعیلی در دادسرای استان تهران گامی مؤثر بوده و سمت وی ارتقا یافته است چرا که مهم ترین پرونده های کشوری و مقامات در دادگستری رسیدگی می شود.
وی بیان کرد: رسانه های بیگانه در خصوص موضوع اوین جنجال به پا کردند و برخی افراد در زندان مقابل قانون ایستادگی کردند که باعثشد این اتفاق رخ دهد.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار