|
|
کدخبر: ۱۶۶۵۳۴

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خبر داد

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی حقوق پرستاران از رشد پرداختی ها برای پزشکان عمومی در مناطق محروم به رقم ۵ تا ۱۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلامتخبرگزاری تسنیم، ایرج حریرچی با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی حقوق پرستاران از رشد پرداختی ها برای پزشکان عمومی به رقم ۵ تا ۱۰ میلیون تومان خبر داد و اظهار داشت: در راستای برطرف کردن مشکلات حقوق پرستاران، در برنامه های جدید وزارت بهداشت حقوق پرستاران از ۳۵ درصد تا بیش از ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی همچنین به برنامه های وزارت بهداشت برای جذب کادر مورد نیاز بهداشتی با مدرک کاردانی اشاره کرد و افزود: در این راستا تاکنون اقدامات لازم را انجام داده ایم و از اواخر اردیبهشت نیز برای جذب این نیروهای اقدام می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در یکی از برنامه های خبری به رشد پرداختی ها برای پزشکان در مناطق محروم نیز اشاره کرد و بیان داشت: براین اساس سعی بر آن است تا پرداختی پزشکان عمومی به رقم ۵ تا ۱۰ میلیون تومان افزایش یابد که این مسئله در ماندگاری پزشکان در مناطق محروم و همچنین برای تقویت پزشک خانواده بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار