|
|
کدخبر: ۱۶۶۶۶۱

خبرگزاری تسنیم: زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم رئیس بانک است و حاضر نشده است که ۱۰۰ میلیون وام به پسرخاله ام بدهد بنابراین من امروز برای طلاق به دادگاه آمدم تا شاید شوهرم با پرداخت وام موافقت کند.

به گزارش خبرنگار حوادثخبرگزاری تسنیم، زنی ۳۰ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده ۲(ونک) دادخواست طلاق خود را به قاضی یکی از شعب این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد وی با بیان این که ۷ سال از زندگی مشترکمان می گذرد، افزود: شوهرم به من اهمیتی نمی دهد و با اینکه می داند پاسخ گویی به درخواست هایم برایم بسیار مهم است ولی از آن امتناع کرده و آبرویم را در مقابل فامیل برده است.

این زن جوان با اشاره به این که یک فرزند ۳ ساله دارم، گفت: می خواهم از شوهرم جدا شوم و دیگر در کنار او به زندگی ادامه ندهم و حضانت فرزندم را نیز برعهده گیرم.

وی با اشاره به علت اصلی درخواست طلاق اظهار داشت: از شوهرم خواستم که با توجه به این که رئیس بانک است وامی حدود ۱۰۰ میلیون تومان به پسرخاله ام دهد ولی او قبول نکرده است و حتی حرف من برایش ارزشی نداشت.

زن گفت: شوهرم تصور می کند اقوام نزدیک و فامیل های من و خود او مانند مردم هستند و نباید بین آن ها تبعیض قائل شود؛ درست که پسرخاله ام بیکار است ولی من می خواستم مهریه ام را در قابل این امر به شوهرم ببخشم.

زن جوان با بیان اینکه حدود سه ماه است به او فرصت دادم تا از تصمیمش منصرف شود ولی او این موضوع را قبول نکرد ومن اکنون می خواهم از او جدا شوم، افزود: شوهرم امروز به دادگاه نیامده است چرا که تصور نمی کرد من درخواست طلاق دهم. امیدوارم دادخواست طلاق، شوهرم را راضی به پرداخت وام کند.

زن عنوان کرد: اکنون که شوهرم با درخواست من کنار نیامده است مهریه ۴۰۰ سکه ای و حضانت فرزندم را باید به من دهد. هنوز این موضوع را باور نمی کنم که شوهرم درخواست مرا رد کرده است و تنها می خواهم از او جدا شوم.

بعد از چند دقیقه سکوت، قاضی پرونده حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و از زن خواست از طلاق منصرف شود از لجبازی دست بردارد و جلسه پایان یافت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار