|
|
کدخبر: ۱۶۶۸۲۰

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمال شرق تهران:

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمال شرق تهران با بیان این که در نیمه دوم سال ۱۳۹۲،۱۰ موقوفه موفق به اخذ سند شدند، گفت: مهم ترین موقوفه ای که در اداره اوقاف شمال شرق تهران صاحب سند شد و به وقفیت بازگشت، بیمارستان موقوفه آرش است.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجةالاسلام صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمال شرق تهران اظهارداشت: مساحت اعیان این مجموعه بیمارستانی حدود ۱۷ هزار مترمربع است که حدود ۲ هزار متر آن برای ساخت بزرگراه استفاده شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اخذ سند در خصوص مساحتی که توسط شهرداری برای بزرگراه استفاده شده است، در حال رایزنی با شهرداری و دانشگاه پیام نور که بخشی از مساحت این موقوفه هم در تصرف این دانشگاه است، هستیم.

صادقی در راستای باز پس گیری محدوده موقوفه مذکور خاطرنشان کرد: تا پیش از این به دلیل در اختیار نداشتن سند موقوفه، نمی توانستیم اقدامات لازم را برای ساخت بیمارستان و یا تعیین محدوده موقوفه، انجام دهیم که به فضل خدا، این مهم، میسر شد.

وی در خصوص اخذ سند برای دیگر موقوفات گفت: در سال گذشته همچنین توانستیم برای یکی از موقوفات بزرگ و مهم را در بومهن به نام موقوفه آمنه خانم نیز سند بگیریم و حدود ۵ سند دیگر نیز در بومهن و ۳ سند دیگر در کمرد اخذ شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار