|
|
کدخبر: ۱۶۷۰۲۳

معاون فرماندار ریگان خبرداد

خبرگزاری تسنیم: معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ریگان، از برداشت ۱۰ تن گیاهان دارویی در این شهرستان خبر داد و گفت: باید بانک اطلاعاتی گیاهان دارویی در ریگان راه اندازی شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازریگان، محمد صادق دادالله پور پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان ریگان، اظهار کرد: بسیاری از طرح های جهاد کشاورزی به سبب کمبود اعتبار با مشکلاتی مواجه است.

وی افزود: سرمایه گذاران می توانند با مشارکت بنیاد برکت در زمینه طرح های اقتصادی، تولیدی و صنعتی سرمایه گذاری کنند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ریگان بیان کرد: ضروری است جهاد کشاورزی با اطلاع رسانی در این زمینه به سرمایه گذاران طرح های خوبی ارائه و در زمینه اقتصادی برنامه ریزی کند.

دادالله پور تصریح کرد: مواد سوختی برای مصرف مرغداری هایی که فاقد پروانه و تراکتورهایی که فاقد سند و پروانه باشند، قطع می شود.

وی افزود: با توجه به وجود سردخانه های زیاد در شهرستان ریگان، باید صنف سردخانه داران این شهرستان راه اندازی شود.

بانک اطلاعاتی گیاهان دارویی در ریگان راه اندازی شود

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ریگان گفت: با توجه به برداشت سالانه ۱۰تن گیاهان دارویی از جمله آویشن در این شهرستان که منبع درآمد خوبی برای عشایر است، بانک اطلاعاتی گیاهان دارویی در ریگان راه اندازی شود.

دادالله پور با اشاره به اینکه گلخانه های متعددی در شهرستان ریگان راه اندازی شده است، اظهار کرد: در شمال ناصریه شهرستان به زودی شهرک گلخانه ای راه اندازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: این شهرک گلخانه ای در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار اجرا می شود که طراحی آن انجام شده و با برق رسانی و آب رسانی به زودی راه اندازی می شود.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار