|
|
کدخبر: ۱۶۷۲۹۲

با ارزش گذاری واحدهای سرمایه گذاری تحقق می یابد

خبرگزاری تسنیم:، طبق برآوردهای اولیه تیم کارشناسی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، ارزش دارایی های اعضا در مقایسه با میزان واریزی آنان به مؤسسه از بدو تأسیس تا پایان سال مالی(۳۱ شهریور ۱۳۹۲) ۱۰ برابر افزایش می یابد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، طبق برآوردهای اولیه تیم کارشناسی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، ارزش دارایی های اعضا در مقایسه با میزان واریزی آنان به مؤسسه از بدو تأسیس تا پایان سال مالی(۳۱ شهریور ۱۳۹۲) ۱۰ برابر افزایش می یابد.

منابع این مؤسسه حاصل واریزی اعضا، واریزی دولت و سود ناشی از فعالیت های اقتصادی است که پس از گذشت ۱۹ سال از تأسیس مؤسسه با احتساب ارزش افزوده به بیش از ۲ برابر افزایش می یابد.

فرهنگیان عضو این مؤسسه از بدو تأسیس مؤسسه(۱۳۷۳) تا پایان شهریور ۱۳۹۲ حدود ۶ هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال به صندوق ذخیره واریز کرده اند و مجموع منابع مؤسسه اعم از واریزی اعضا، واریزی دولت و سود ناشی از فعالیت های اقتصادی در همین بازه ی زمانی۱۹ ساله به ۳۱ هزار و ۴۰۳ میلیارد ریال افزایش یافته است.

طبق برآوردهای اولیه، با تجدید دارایی ها و محاسبه ارزش افزوده، جمع منابع صندوق ذخیره فرهنگیان به بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال افزایش می یابد که ۱۰ برابر مجموع واریزی اعضا است.

فرهنگیان عضو صندوق ذخیره تاکنون فقط از سود تقسیم شده حاصل از سرمایه گذاری ها، واریزی خود و واریزی دولت بهره مند می شدند که اخیراً طی دستوری از سوی «شهاب الدین غندالی» مدیرعامل مؤسسه، یک تیم کارشناسی مشغول ارزش گذاری واحدهای سرمایه گذاری اعضا هستند تا حقوق مالکانه فرهنگیان عضو صندوق ایفاد شود.

به گفته غندالی، این تیم کارشناسی مجرب مشغول ارزش گذاری واحدهای سرمایه گذاری هستند و با پایان یافتن عملیات ارزیابی، اعضای صندوق از حقوق خود بهره مند و مابه¬التفاوت به حساب آنان واریز می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار