|
|
کدخبر: ۱۶۷۳۰۸

معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت کار

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان ایکه تقویت فرهنگ کار در جامعه ضرورت دارد گفت: اکنون از رسانه ها خواستار تقویت فرهنگ کاروتلاش و روح تعاون و کار جمعی هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزرای تسنیم، جشنواره فرهنگی، هنری کارگر ایرانی به همت ستاد بزرگداشت هفته کارگر و با مشارکت فرهنگسرای کار، در سالن تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

موالی زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی با بیان اینکه خواستار تقویت فرهنگ کار، تلاش و روح تعاون و کارجمعی هستیم گفت: اکنون وقت آن فرارسیده که وزارتخانه وجه فرهنگی خود را بیش از پیش به جامعه نشان دهد و ما خواستار تقویت فرهنگ کاروتلاش و روح تعاون و کارجمعی هستیم و باید نگاه ها را از سمت منافع شخصی به سمت منافع جمعی معطوف کنیم.

موالی زاده افزود: ما نیازمند ترویج مهارت آموزی، ارزش دادن به کارآفرینی، تغییر نگاه به مددجویان، سالمندان و گروه های هدف هستیم به گونه ای که به جای نگاه ترحم آمیزبه آن ها نگاهی تکریم آمیزباید جایگزین شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: این ها و نمونه های فراوانی از این دست همه و همه ماموریت های این وزارتخانه استراتژیک است که همه آن ها به فرهنگ سازی احتیاج دارد و فرهنگ در محصولات مختلف و رو به تزاید فرهنگی تجلی می یابد و به جامعه عرضه می شود.

وی خطاب به شاعران، ادیبان، سینماگرایان، اهالی مطبوعات و جامعه کارگری حاضردرمراسم گفت: بیایید اساس یک همکاری مشترک را برای ارتقای دانش، بنیش و عطوفت و نو دوستی بنا کنیم. این وزارتخانه را خانه خود بدانیم وبرای تحقق هرآنچه شایسته ایرانیست تلاش کنیم.

*گسترش و خود اتکایی هدف اصلی این جشنواره بود

سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگ سرای کار نیز در این مراسم گفت: این مراسم که در چهارمین روز از هفته کارگر با عنوان " کارگر، فرهنگ، کرامت و نشاط اجتماعی " نامگذاری شده است برگزار و طی آن شماری از پیش کسوتان جامعه کارگری در عرصه های مختلف و هم چنین کارگران هنرمند معرفی و از آنان تقدیر شد.

وی گفت: با عنایت به نامگذاری امسال با عنوان " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " این برنامه با هدف گسترش و تقویت خوداتکایی، خودباوری و عزت ملی دردوبخش کارگری و آزاد برگزار شد که فرهنگ سرای کار از سوی ستاد بزرگداشت هفنه کارگر به عنوان دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی آثار را داوری و جایزه ویژه کتاب سال کارگری به سابیرهاکا و جایزه ویژه شعر کلاسیک آزاد به امید صباغ نو و علی رضا آذر و جایزه ویژه شعر کلاسیک کارگری به مریم آریان اهدا شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار