|
|
کدخبر: ۱۶۷۶۶۰

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت:

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل عتبات سازمان حج از متوقف شدن تمامی اعزام ها به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، «محسن نظافتی» مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس اعلام مسئولین عراقی، مرزهای هوایی این کشور از ساعت ۲۴ دوشنبه تا ساعت ۱۸ چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه بسته می باشد و هیچ پروازی به مقصد فرودگاه های نجف و بغداد صورت نمی گیرد.

وی افزود: بر اساس این اعلام ورود زائران به خاک عراق از طریق مرزهای زمینی در روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت ماه ممنوع می باشد و از این رو اعزام های زمینی زائران ایرانی به عتبات در این ایام متوقف می گردد.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته زائران ایرانی مستقر در عراق شامل کاروان های هوایی و زمینی اعزامی به عتبات، در این فاصله زمانی از طریق مرزهای زمینی به کشور بازگردانده می شوند و ترتیبی اتخاذ شده تا زائران کاروان های هوایی اعزامی از مسیر مرزهای شلمچه و چزابه وارد کشور شده و سپس از طریق فرودگاه اهواز به استان های محل اقامت خود انتقال داده شوند.

نظافتی در پایان گفت: جدول اعزام زائرینی که در فاصله زمانی فوق الذکر سفرشان لغو گردیده در حال برنامه ریزی است و متعاقباً از طریق ادارات حج و زیارت استان ها به اطلاع کارگزاران زیارتی خواهد رسید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار