|
|
کدخبر: ۱۶۷۷۸۱

خبرگزاری تسنیم: بنیاد برکت دو مدرسه جدید در مناطق محروم استان گیلان می سازد تا شمار دیگری از فرزندان ایران زمین از خدمات این بنیاد بهره مند شوند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، این مدارس شامل ۱۲ کلاس درس برای مقاطع ابتدایی خواهد بود که در روستاهای لک پشت و بسک از توابع شهرستان های لنگرود و بسک ساخته می شود.

این بنیاد وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پیش از این سه مدرسه دیگر شامل ۱۱ کلاس درس در روستاهای محروم گیلان ساخته بود.
در حال حاضر روستاهای قره سو، وشمه سرا و کهنه کویه گیلان از نعمت مدارس برکت برخوردارند که در مقاطع ابتدایی و راهنمایی فعالیت می کنند.
بنیاد برکت در مجموع ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای مدرسه سازی در مناطق محروم استان گیلان اختصاص داده است.

بنیاد برکت که در سال ۸۶ زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تاسیس شد، درصدد است براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، یک هزار مدرسه در روستاها و مناطق محروم کشور تاسیس کند.

این مدارس از بالاترین استانداردهای ساخت اماکن آموزشی برخوردار است و به بهترین تجهیزات آموزشی نیز مجهز می باشد. با مدرسه سازی بنیاد برکت در مناطق محروم کشور در سال های اخیر، پیشرفت چشمگیری در فضاهای آموزشی این مناطق در حال وقوع است. تاکنون ۲۷۳ باب از مدارس برکت با تلاش و کوشش جهادگران این بنیاد عام المنفعه در سطح کشور به بهره برداری رسیده بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار