|
|
کدخبر: ۱۶۸۰۶۵

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه برآورد خاصی از میزان افزایش قیمت مصالح ساختمانی پس از هدفمندی یارانه ها نداریم گفت: برخی سازه های فولادی و بتنی مسکن مهر دارای مشکلاتی هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، محمد شکرچی زاده صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: بررسی استاندارد ساخت و ساز پروژه های مسکن مهر در حوزه کاری مرکز تحقیقات نیست اما با این حال مشکلات موردی در خصوص سازه های فولادی و بتنی این پروژه ها در سراسر کشور مورد بررسی قرار گرفت که برخی از آنها دارای مشکلاتی بودند.

وی با بیان اینکه استراکچر سازه های فولادی و بتنی دارای ایراداتی است، گفت: به دلیل اجرای سریع مسکن مهر برخی سازه های بتنی و فولادی به لحاظ کیفی مشکلاتی دارند که باید برای حل این موارد راهکارهایی ارائه شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با تأکید بر اینکه افزایش حامل های انرژی بر قیمت تمام شده رویه های بتنی تأثیر می گذارد، گفت: برآورد خاصی از میزان افزایش قیمت مصالح ساختمانی نداریم.

شکرچی زاده میزان تولید رویه های بتنی در ایران را زیر یک درصد اعلام کرد و گفت: فقط شهرداری تهران در برخی پروژه ها از رویه های بتنی استفاده کرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار