|
|
کدخبر: ۱۶۸۲۱۱

خبرگزاری تسنیم: قیمت جهانی طلا در معاملات امروز ۵ دلار کاهش یافت و نفت با کاهش ۳۸ سنتی به ۱۰۸.۶ دلار در هر بشکه رسید.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از رویترز، در حالی که سرمایه گذاران در انتظار گرفتن سرنخ هایی از بیانیه سیاستگذاری فدرال رزرو آمریکا و آمارهای اقتصادی مهم این کشور هستند و با وجود اینکه تنش های سیاسی در اوکراین اندکی موجب تقویت قیمت ها شده است، قیمت طلا امروز کاهش یافت.
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا پس از عدم تغییر در جلسه گذشته، امروز ۵ دلار کاهش یافت و به ۱۲۹۱ دلار در هر اونس رسید.
فدرال رزرو آمریکا اواخر امروز و در پایان نشست دو روزه سیاستگذاری خود، بیانیه ای را منتشر خواهد کرد. بازارها انتظار دارند که بانک مرکزی آمریکا موضع خود در خصوص سیاست پولی اش را انقباضی تر کند. آمارهای مربوط به میزان استخدام نیروی کار در بخش خصوصی و رشد تولید ناخالص داخلی آمریکا نیز از دیگر گزارش هایی است که سرمایه گذاران در انتظار انتشار آنها هستند.
صدها جدایی طلب طرفدار روسیه روز سه شنبه به ساختمان های دولتی در مرکز یکی از ایالت های اوکراین یورش بردند و به رغم وضع تحریم های جدید غرب علیه روسیه، به حرکت های جدایی طلبانه خود شدت بخشیدند.
در همین حال، قیمت نفت برنت نیز امروز با دنباله روی از کاهش نزدیک به یک دلاری قیمت نفت خام آمریکا کاهش یافت. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت به این دلیل کاهش یافته است که انتظار می رود، آمارهایی که در اواخر امروز منتشر می شود حاکی از افزایش حجم ذخایر نفت خام آمریکا به رقمی بی سابقه باشد.
بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت برای تحویل در ماه ژوئن پس از رشد ۸۶ سنتی و رسیدن به رقم ۱۰۸ دلار و ۹۸ سنت در جلسه گذشته، امروز با ۳۸ سنت کاهش به ۱۰۸ دلار و ۶۰ سنت رسید.
قیمت نفت خام آمریکا برای تحویل در ماه ژوئن نیز امروز ۹۵ سنت کاهش یافت و به ۱۰۰ دلار و ۶۰ سنت رسید.
انتهای پیام / / ۱۹۳

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار