|
|
کدخبر: ۱۶۸۵۲۶

خبرگزاری تسنیم: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با استاندار تهران دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور در ساختمان استانداری تهران با سید حسین هاشمی استاندار تهران دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار استاندار تهران با بیان اینکه ایرانیان در مهمان نوازی خوشنام هستند، گفت: ایران پرجمعیت ترین کشور منطقه است و مردم ما به ورزش علاقه دارند. یادم هست در یک سفر با پیرزن ۷۰ ساله ای گفتگو می کردم و از او در مورد ورزش و تیم فوتبال سوال کردم که در پاسخ هم نام تیم محبوب و هم فوتبالیست محبوب خود را عنوان کرد.

استاندار تهران با اشاره به ظرفیت های خوب ایران در موضوع ورزش و فوتبال حرفه ای گفت: امیدواریم شما نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با نگاه کارشناسانه به مسائل نگاه کنید و واقعیت های کشور ما را در مورد فوتبال به هیئت رئیسه ای اف سی منتقل کنند.

سید حسین هاشمی با اشاره به جنگ تحمیلی هشت ساله در ایران گفت: دفاع مقدس موجب شد فاصله زیادی میان ورزش ایران با جهان بیفتند ولی در دولت یازدهم شخص رئیس جمهور تاکید بر خصوصی سازی ورزش دارند.

استاندار تهران اظهار داشت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تیم های پرطرفدار در آسیا محسوب می شوند تا جایی که استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی اگر ۱۵۰ هزار نفر هم باشد باز هم کم می آورد.

در ادامه این دیدار نماینده کنفدراسیون آسیا گفت: می دانیم مسئولان تهران گرفتار و مشغله دارند ولی باید بگویم که موضوع فوتبال در ایران داغ داغ است و استقلال و پیروزی معروف هستند.

وی افزود: از استادیوم های اصفهان و شیراز بازدید کرده ایم و هتل های تهران و این شهر ها را هم دیده ایم که استاندار تهران، گفتند: استانداری تهران قطعا از برگزاری مسابقات حمایت می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار