|
|
کدخبر: ۱۶۸۸۰۸

یک فعال حقوق حیوانات و پرندگان در گفت و گو با تسنیم مطرح کرد

خبرگزاری تسنیم: یک فعال حقوق حیوانات و پرندگان با اشاره به امضاء میثاق نامه بین محیط زیست و هنرمندان گفت: ۳ بازیگر با خوردن گنجشک تعهدات میثاق نامه را زیر پا گذاشتند.

مهدیه جعفری، یک فعال حقوق حیوانات و پرندگان در گفت و گو با خبرنگار محیط زیستخبرگزاری تسنیمدر خصوص اتفاق اخیر مبنی بر گنجشک خوری ۳ بازیگر و به نمایش گذاشتن آن اظهار داشت: در سال گذشته طی همایشی هنرمندان با سازمان محیط زیست میثاق نامه ای را امضاء کردند که بر اساس آن تمام هنرمندان وظیفه دارند که در رابطه به فرهنگسازی و مشارکت در حفاظت از محیط زیست گام بردارند.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاق اخیر(کشتن و خوردن گنجشک) توسط ۳ بازیگر ما شاهد زیر پا گذاشتن تعهدات میثاق نامه بین محیط زیست و هنرمندان شدیم که این امر بسیار نامناسب است.

** عذرخواهی ۳ بازیگر با یک اقدام زیست محیطی

این فعال حقوق حیوانات و پرندگان بیان کرد: با امضاء میثاق نامه توسط نماینده هنرمندان این امر مطرح شد که هنرمندان دقت بیشتری در خصوص مسائل زیست محیطی کنند ولی متاسفانه این اتفاق اخیر باعثناراحتی همه شده است.

جعفری گفت: باید این بازیگران در خصوص این کار خود و رسانه ای شدن این امر پاسخ گو باشند.

وی ادامه داد: به نظر بنده با عذر خواهی این بازیگران آن پرنده ها زنده نمی شوند بنابراین باید این ۳ بازیگر به جهت عذرخواهی یک اقدام زیست محیطی انجام دهند و این امر در راستای عذرخواهی رسانه ای شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار