|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۳۸

مدیرعامل شرکت عمران پرند در گفت گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به ارسال پیامک دوم به متقاضیان مسکن مهر این شهر، گفت: این پیامک فقط برای کسانی است که در مهلت ۱۰ روزه نتوانستند ۳۰ الباقی آورده را واریز کنند.

باران هاشم زهی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیمبا بیان این که اطلاعیه دوم شرکت عمران پرند از طریق پیامک به متقاضیان مسکن مهر این شهر ارسال شد، اظهار کرد: این پیامک فقط شامل حال آن دسته از متقاضیانی می شود که در مهلت ۱۰ روزه برای تکمیل ۳۰ درصد مابقی آورده علی الحساب اقدامی نکردند و به همین دلیل هم یک فرصت ۷ روزه دیگر نیز به این افراد دادیم.

وی با بیان این که این پیامک شامل حال سایر متقاضیانی که نسبت به واریز آورده اقدام کرده اند، نمی شود، تصریح کرد: مردم نگرانی در این رابطه نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت عمران پرند خاطرنشان کرد: یکشنبه هفته آینده از میزان واریزی های مرحله اول(مهلت ۱۰ روزه) آپلود گرفته می شود تا رقم دقیق آورده واریزی متقاضیان مشخص شود.

به گزارش تسنیم عصر چهارشنبه شرکت عمران پرند که پیش از این در پیامک اخطاری خواستار واریز آورده متقاضیان طی ۱۰ روز شده بود، با ارسال پیامک دوم به متقاضیان مسکن مهر از آنها خواست نسبت به وریز ۳۰ درصد باقیمانده آورده تا ۷ روز آینده اقدام کنند.

شرکت اندیشه گستر فردا، کارگزار مسکن مهر پرند با ارسال پیامک جدیدی به متقاضیان اعلام کرد افرادی که ۳۰ درصد آورده را در مهلت ۱۰ روزه قبلی واریز نکرده اند یک هفته برای واریز مبلغ باقیمانده قرارداد پیش فروش فرصت دارند.

شرکت عمران پرند در پیامک نخست که ۲۷ فروردین امسال به ۵۰ هزار متقاضی ارسال شد از کلمه «اخطار» استفاده کرده و به متقاضیان هشدار داده بود در صورت عدم تکمیل ۳۰ درصد الباقی آورده ظرف ۱۰ اقدام نکنند، مسئولیت هرگونه تبعات عدم پرداخت متوجه آنها خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار