|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۹۶

وزیر ارتباطات:

خبرگزاری تسنیم: وزیر ارتباطات با تاکید بر افزایش سهم ایران در فضای مجازی گفت: به همین جهت توسعه شبکه ملی اطلاعات در سال جاری از اولویتهای اصلی این وزارت است.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از وزارت رتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی در جشنواره تبلیغ نوین در قم گفت: فناوری ارتباطات و اطلاعات، اقتصاد، فرهنگ و سطح زندگی را تحت تاثیر قرار داده و با سرعت بسیار زیادی در حال توسعه است.

وی افزود: همواره عالمان به دنبال روشن کردن حقایق بوده اند و فناوری اطلاعات توانسته است این موضوع را آسانتر کند.

واعظی اظهارداشت: امروزه روند اطلاع رسانی سنتی تغییر کرده چرا که در گذشته تعامل از طریق صدا یا نوشتار بوده است ولی امروز چند رسانه ای شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه ضمن اشاره به این موضوع که فناوری اطلاعات برای بشریت هم فرصت است هم تهدید افزود: بستگی دارد که چگونه بتوانیم تهدیدات آن را کم کرده و از فرصت ها نهایت استفاده را ببریم.

وی گفت: در دنیای امروز در هر ثانیه حدود ۹۷ هزار پیامک و در هر روز تعداد ۲۹۰ میلیارد ایمیل تبادل می گردد. بنابراین در همه مباحثتوسعه ای باید با رویکرد فرصت محوری عمل کنیم.

واعظی افزود: فرصتها بر مبنای داشته ها تحقق می یابد و کشور ما نیز نقاط دینی و فرهنگی پررنگی دارد و برای آنکه بتوانیم در محتوای فضای مجازی سهم موثر و مفیدی داشته باشیم نیازمند تولید محتوا و نرم افزار هستیم. به همین جهت توسعه شبکه ملی اطلاعات در سال جاری از اولویتهای اصلی این وزارت است.

انتهای پیام / /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار