|
|
کدخبر: ۱۶۹۱۱۳

مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری بانک مسکن در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری بانک مسکن از پرداخت ماهانه چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات به پروژه های مسکن مهر خبر داد و گفت: عقد قرارداد واحدهای نیمه تمام این طرح با همکاری وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است.

ذبیح الله نعمتی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیماظهار کرد: با همکاری وزارت راه و شهرسازی روی پروژه های نیمه کاره مسکن مهر متمرکز شده ایم و واحدهای آن در حال عقد قرارداد است.

وی همچنین با بیان این که از سوی دیگر پروژه های نیازمند به متمم در حال عقد قرارداد است، اظهار کرد: پروژه هایی که قبلا در بانک مسکن ثبت موقت شده اما به محضر نرفته بودند نیز تا هفت هشت ماه آینده عقد قرارداد شده و کارهای آن انجام می شود.

وی با تاکید بر این که به طور میانگین ماهانه ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای مسکن مهر پرداخت می شود، تصریح کرد: به این ترتیب سالانه در مجموع ۴۸ هزار میلیارد ریال برای واحدهای مسکن مهر تسهیلات پرداخت خواهد شد.

مدیر امور طرح و سرمایه گذاری بانک مسکن خاطرنشان کرد: از مجموع دو میلیون و ۳۸۰ هزار واحد مسکن مهر قسط بندی یک میلیون و ۴۵ هزار واحد انجام شده و بقیه واحدها از ۱۰ تا ۹۰ درصد نیمه تمام هستند که کار عقد قرارداد این واحدها در حال انجام است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار