|
|
کدخبر: ۱۶۹۱۶۲

آمار معاملات هفتگی تالار شیشه ای

خبرگزاری تسنیم: در هفته ای که گذشت شاخص کل بورس با ۲۱۸۴ واحد افزایش به رقم ۷۸ هزار و ۱۶۴ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم؛ ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم در هفته ای که گذشت به ۱۲ هزار و ۴۴۴ میلیارد ریال رسید که نسبت به هفته قبل خود ۱۶ درصد افزایش را نشان می دهد.
همچنین در این مدت تعداد ۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون سهم و حق تقدم در ۳۶۳ هزار و ۶۶۸ نوبت مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۵۴ و ۴۸درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته داشت.
افزون بر این؛ در هفته منتهی به ۱۰ اردیبهشت امسال ارزش معاملات نرمال به ۱۲۴۴۴ میلیارد ریال بالغ شد و حجم معاملات نرمال هم به ۳۶۸۰ میلیون سهم رسید که نسبت به هفته قبل به ترتیب با ۷۹ و ۷۸ درصد افزایش همراه شدند.
همچنین ۳۸۲ هزار و ۳۹۵ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۳۸۵ میلیارد ریال در این مدت معامله شد که نسبت به هفته قبل خود افزایش ۳۵۱ درصدی را نشان می دهد.
بر اساس این گزارش؛ شاخص کل با ۲۱۸۴ واحد افزایش در پایان در پنج روز معاملاتی هفته گذشته به رقم ۷۸ هزار و ۱۶۴ واحد رسید که نسبت به هفته قبل ۲.۸۷ درصد افزایش را به خود دید.
شاخص بازار اول نیز با ۱۳۲۱ واحد افزایش به رقم ۵۸۲۵۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۵۸۰۳ واحد افزایش به عدد ۱۴۹۳۸۵ واحد رسیدند که نسبت به هفته قبل خود به ترتیب ۲.۳۲ و ۴.۰۴ درصد افزایش را نشان می دهد.
مواجه شدند.
همچنین صنایع خدمات فنی و مهندسی با ۱۰.۰۷ درصد، خودرو و ساخت قطعات با ۶.۲۷ درصد، محصولات شیمیایی با ۶.۲۶ درصد و شرکتهای چند رشته ای صنعتی با ۵.۷۷ درصد بیشترین درصد تغییر در شاخص در هفته گذشته را نسبت به سایر گروه ها به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار