|
|
کدخبر: ۱۶۹۶۹۶

خبرگزاری تسنیم: شرکت کانادایی بومباردیر با هدف افزایش حضور خود در بازارهای نوظهور جهان، به دنبال فرصت هایی برای فروش قطار و هواپیما به ایران و مونتاژ هواپیما در چین است.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از پایگاه اینترنتی مونترال گازت، شرکت کانادایی بومباردیر با هدف افزایش حضور خود در بازارهای نوظهور جهان، به دنبال فرصت هایی برای فروش قطار و هواپیما به ایران و مونتاژ هواپیما در چین است.
پیر بودوین، مدیرعامل شرکت بومباردیر گفت، این شرکت در حال ارزیابی پتانسیل بازار ایران در صورت انعقاد توافق جامع در مورد لغو تحریم ها علیه این کشور است.
وی پس از نشست سالانه شرکت بومباردیر، در کنفرانسی خبری گفت: «در حال حاضر نقش ما فهمیدن این مسئله است که زمانی که تحریم ها علیه ایران برداشته شد، ما چگونه باید از بازاری که حس می کنیم برای همه محصولاتمان مهم خواهد بود، استفاده کنیم.»
یک مقام ارشد هواپیمایی ایران اخیرا گفته است در صورت لغو تحریم ها، کشورش با هدف ارتقای سطح ناوگان حمل و نقل هوایی خود به دنبال خرید ۴۰۰ دستگاه هواپیمای مسافربری در طی ۱۰ سال آینده خواهد بود.
بودوین افزود، بومباردیر می خواهد اطمینان حاصل کند که در صورت لغو تحریم ها از نظر رقابت با شرکت های دیگر در وضعیت نامطلوبی قرار ندارد.
مقر اصلی شرکت بومباردیر، که یکی از شرکت های بزرگ فعال در زمینه صنعت حمل و نقل است، در مونترال کانادا قرار دارد.
این شرکت همچنین در حال مذاکره با مقامات چینی برای ایجاد یک کارخانه مونتاژ هواپیما در چین برای افزایش فروش محصولات خود در این کشور است.
انتهای پیام / / ۲۰۸

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار