|
|
کدخبر: ۱۶۹۸۱۸

معاون سیما با تأکید بر اینکه در سال ۹۳، باید به حوزه معارف در سیما اهتمام بایسته ای شود گفت: مدیران شبکه ها باید به طور ویژه و بهتر از سالهای قبل از برنامه های معارفی و قرآنی و مدیران گروههای معارف استفاده کنند.

گروه فرهنگی مشرق- علی دارابی معاون سیمای رسانه ملی در جلسه شورای مدیران سیما با اشاره به اینکه در این سال ها برای فیلم و سریال خیلی وقت و هزینه زیادی صرف شده است، گفت: هرچند در حوزه معارف هم کارهای فاخری انجام دادیم اما با توجه به ذائقه دینی و معارفی جامعه وظیفه سنگین تری داریم و بنابراین از این پس در این حوزه تمرکز بیشتری خواهیم داشت.

معاون ریس رسانه ملی در امور سیما رویکردهای اصلی، جمعیت و سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال مطابق منویات رهبر معظم انقلاب را بعنوان دیگر رویکردهای مهم سیما در سال ۹۳ تاکید کرد.

دارابی برای اجرایی شدن این اهداف سه وظیفه را برای مدیران شبکه ها تعیین کرد، نخست اینکه هر شبکه یک یا چند برنامه روتین برای پرداخت به این موضوع را، تعیین و معرفی کنند.

تاکید دیگر معاون سیما برای پرداخت مناسب به موضوعات جمعیت و سبک زندگی، و اقتصاد مقاومتی و فرهنگ و مدیریت جهادی، تهیه مجموعه پژوهشی کاربردی در این حوزه برای استفاده برنامه سازان و مجریان بود.

وی نشانه شناسی تولید و اجرای برنامه ها در موضوعات مذکور را تاکید دیگر سیما در سال جاری دانست و گفت: قطب نمای کار ما در این دو حوزه باید مشخص باشد، کمیته ای به همین منظور باید برای ارزشیابی برنامه ها در این دو موضوع در اداره کل طرح و برنامه تشکیل و مشخص شود، روزانه چه میزان در تولید و ساخت اینگونه برنامه ها موفق هستیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار