|
|
کدخبر: ۱۶۹۸۸۶

نسبت به مدت مشابه سال قبل ثبت شد

خبرگزاری تسنیم: در فروردین ماه سال جاری ۴۰هزار و ۵۳۱ دستگاه انواع خودرو تولید شد که در مقایسه با فروردین سال ۹۲ که تولید آن برابر با ۲۳ هزار و ۴۷۳ دستگاه بود، رشد ۷۲.۷ درصدی را نشان می دهد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در فروردین ماه سال جاری تولید خودروهای سواری با رشدی معادل ۶۹.۲ درصدی نسبت به فروردین ماه سال گذشته روبرو بوده بطوریکه از رقم ۲۰ هزار و ۶۴۱ دستگاه در فروردین ماه سال گذشته به ۳۴ هزار و ۹۲۳ دستگاه در فروردین ماه امسال، افزایش یافته است.

در فروردین ماه سال جاری وانت به تعداد ۵ هزار و ۳۹۳ دستگاه و کامیون ۲۰۹ دستگاه تولید شد. در فروردین ماه سال جاری «پراید نسیم و صبا» به تعداد ۹ هزار و ۶۳۲دستگاه، «سمند» ۴ هزار و ۶۸۹ دستگاه، «پژو پارس» به تعداد ۳ هزار و ۷۲۸ دستگاه و «تیبا» به تعداد ۳ هزار و ۱۱۷ دستگاه تولید شده است.

همچنین در این مدت «پژو ۴۰۵» به تعداد ۲ هزار و ۹۶۰ دستگاه، «پژو ۲۰۶» به تعداد ۲ هزار و ۴۷۶ دستگاه، «پراید نسیم و صبای دوگانه سوز» به تعداد ۲ هزار و ۱۴۵ دستگاه، «رانا» به تعداد یک هزار و ۳۵۲ دستگاه، «MVM» به تعداد یک هزار و ۳۴۶ دستگاه، «رنو» به تعداد ۶۴۳ دستگاه و «مگان» به تعداد ۱۳ دستگاه تولید شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار