|
|
کدخبر: ۱۶۹۹۲۳

در فروردین ماه سال جاری ۴۰ هزار و ۵۳۱ دستگاه انواع خودرو تولید شد که در مقایسه با فروردین سال ۹۲ که تولید آن برابر با ۲۳ هزار و ۴۷۳ دستگاه بود، رشد ۷۲.۷ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در فروردین ماه سال جاری تولید خودروهای سواری نیز با رشدی معادل ۶۹.۲ درصدی نسبت به فروردین ماه سال گذشته روبرو بوده به طوری که از رقم ۲۰ هزار و ۶۴۱ دستگاه در فروریدن ماه سال گذشته به ۳۴ هزار و ۹۲۳ دستگاه در فروردین ماه امسال، ارتقاء یافته است.

در فروردین ماه سال جاری وانت به تعداد ۵ هزار و ۳۹۳ دستگاه و کامیون ۲۰۹ دستگاه تولید شد.

در ادامه این گزارش در خصوص تولید انواع خودروهای سواری در فروردین ماه سال جاری آمده است: پراید نسیم و صبا به تعداد ۹ هزار و ۶۳۲ دستگاه، سمند ۴ هزار و ۶۸۹ دستگاه، پژو پارس به تعداد ۳ هزار و ۷۲۸ دستگاه و تیبا به تعداد ۳ هزار و ۱۱۷ دستگاه تولید شده است.

همچنین در این مدت میزان تولید سایر خورودهای سواری پژو ۴۰۵ به تعداد ۲ هزار و ۹۶۰ دستگاه، پژو ۲۰۶ به تعداد ۲ هزار و ۴۷۶ دستگاه، پراید نسیم و صبای دوگانه سوز به تعداد ۲ هزار و ۱۴۵ دستگاه، رانا به تعداد یکهزار و ۳۵۲ دستگاه، MVM به تعداد یکهزار و ۳۴۶ دستگاه، رنو به تعداد ۶۴۳ دستگاه و مگان به تعداد ۱۳ دستگاه تولید شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار