|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۰۱

خبرگزاری تسنیم: معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به در پیش رو بودن زمان اتمام مأموریت سردار احمدی مقدم در نیروی انتظامی اظهارنظر در مورد این موضوع را به اواخر تیرماه موکول کرد.

سردار منتظرالمهدی در گفت وگو با خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیمدر پاسخ به این پرسش که آیا با نزدیک بودن زمان اتمام مأموریت احمدی مقدم وی از ناجا خواهد رفت یا خیر؟ گفت: ما یک مجموعه انتظامی هستیم و در رفتارهایمان همواره چند اصل را سرلوحه عمل خویش قرار می دهیم؛ اول آنکه ما تابع سلسله مراتب بوده و لاجرم هر زمان مقام بالاتر تصمیمی مبنی بر نظم، ارتقاء و یا جابجایی ما بگیرد مسئولانه از آن تبعیت خواهیم کرد و روال گذشته هم بر این بوده به ابقاء یا تودیع در حوالی اتمام مأموریت که اواخر تیرماه ۹۳ است انجام می شد.

وی با بیان اینکه فرماندهان و مأموران نیروی انتظامی همواره با تمام توان و ظرفیت خود برای انجام مأموریتها وظایف محوله تلاش خواهند کرد، افزود: ما خود را مسافرانی تلقی می کنیم که پیوسته در راهیم و برای رسیدن به هدف هیچ وقت از حرکت باز نمی ایستیم.

معاون اجتماعی ناجا ادامه داد: سردار احمدی مقدم یکی از سرمایه های ارزشمند کشور است و یقینا پیش از اینکه به ابقاء یا عدم ابقاء خود بیندیشد به تعالی و بالندگی مجموعه و امنیت جامعه می اندیشید.

منتظرالمهدی در پایان با تأکید بر اینکه روحیه، دانایی و شجاعت ۳ محور محقق کننده اهداف یکی نظامی در جایگاه خویش است، خاطرنشان کرد: سردار احمدی مقدم در هر ۳ حوزه سرآمدند و در طول دوره خدمتشان همواره مبدأ تحول و فانوس راه بودند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار