|
|
کدخبر: ۱۷۰۳۱۳

خبرگزاری تسنیم: مردی جوان در دادگاه خانواده گفت: اگر همسرم پرایدش را به من دهد من نیز حضانت فرزندم سهیل را به او می سپارم.

به گزارش خبرنگار حوادثخبرگزاری تسنیم، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست حضانت فرزند خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

وی با بیان این که حضانت کودک ۲ ساله ام را می خواهم و حتی یک دقیقه دیگر نباید فرزندم پدرش را ببیند، اظهار داشت: شوهرم معتاد به حشیش است ولی این امر را قبول ندارد و نمی دانم هر بار چه می کند که در آزمایش اعتیادش مشخص نمی شود تنها می خواهم فرزندم از او دور شود.

وی با بیان این که شوهرم باید حضانت فرزندمان را به من دهد و هیچ گاه به دیدنش نیاید، افزود: می خواهم بعد از گرفتن حضانت فرزندم سهیل، زندگی جدیدی را ساخته و با آرامش در کنار فرزندم باشم.

مرد در دادگاه خانواده حاضر شد و با بیان این که از دست شکاکی همسرم به ستوه آمده بودم و در نهایت او را طلاق دادم، گفت: یک سال از جدا شدنم می گذرد ولی اکنون به بهانه سهیل مجدد مرا به دادگاه کشانده است.

وی عنوان کرد: طی ۱۱ سال زندگی مشترک با او چیزی از زندگی متوجه نشدم ولی امروز با این درخواستش تنش و نگرانی را مجدد به زندگی ام آورد.

مرد با اشاره به این که همسرم یک خودرو دارد که من آن را به ازای مقداری از مهریه به او دادم که امروز می گویم اگر خودرو اش را به من دهد، شاید حضانت فرزندم را به او بسپارم، اظهار داشت: مدل خودرو بالا نیست و برای سال ۸۹ است ولی این درخواست را دارم و می خواهم اگر توافق کند حضانت فرزندم را به او دهم.

وی با بیان این که کسی نمی تواند به من انگ اعتیاد ببندد چون من معتاد نیستم و از نظر مالی مشکلی در خصوص تهیه مخارج فرزندم را ندارم، گفت: می دانم دور شدن همسرم از خودرو سخت است ولی اگر این کار را انجام دهد با درخواستش موافقت می کنم.

مرد گفت: همسرم لجباز است و بعید می دانم این درخواست را قبول کند.

زن بعد از چند دقیقه سکوت در مقابل قاضی پرونده بیان کرد: تمام زندگی ام را می دهم تا سهیل برای همیشه مال من شود و در کنار هم با آرامش زندگی کنیم.

مرد نیز قبول کرد و قاضی دادگاه با اصرار مرد برای دادن حضانت فرزند به زن و با توجه به شرایط زن و وضعیت مالی وی، حکم را در این خصوص صادر کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار