|
|
کدخبر: ۱۷۰۳۱۷

شرکت خدمات انفورماتیک پس از دو سال تلاش در استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات در حوزه راهبری شبکه­ ها و سامانه­ های بانکی کشور موفق به اخذ گواهینامه بین المللی استاندارد ISO ۲۷۰۰۱ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه اختتامیه ممیزی نهایی سیستم که با حضور سید ابوطالب نجفی مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت خدمات انفورماتیک برگزار شد، سرممیزین بین المللی ضمن تبریک به مدیرعامل شرکت برای مدیریت مجموعه ­ای کارآمد، دانش ­محور و متخصص و برخوردار از روحیه تعامل و همکاری بالا در مدیریت سرویس ­های بانکی، اظهار امیدواری کردند که روند رو به رشد موجود همچنان ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک نیز در این نشست ضمن قدردانی از دست اندرکاران این پروژه یادآور شد: دریافت این گواهینامه تاییدی بر طی مسیر صحیح حرکت شرکت و بلوغ فکری سازمان در بحثمدیریت امنیت اطلاعات است. نجفی همچنین به ادامه این روند جهت حفظ و ارتقاء جایگاه شرکت تاکید کرد.

استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بر مبنای استاندارد ISO ۲۷۰۰۱ در دامنه ای تحت عنوان " راهبری شبکه ها و سرویس های بین بانکی و بانکی "، در راستای دستیابی به اهداف بانک مرکزی جمهوری اسلامی در حوزه امنیت اطلاعات بانکی و تحقق بخشی از اهداف استراتژیک شرکت از جمله " مدیریت امنیت و کیفیت در راهبری سامانه های حاکمیتی بین بانکی "، " تدوام کسب و کار شرکت " و نیز " کسب مزیت رقابتی با ارائه سرویس های امن و پایدار "، از سال ۱۳۹۱ آغاز شد.

استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات(ISMS) در شرکت خدمات انفورماتیک بزرگترین پروژه پیاده سازی ISMS از نظر حوزه تحت پوشش در ایران است که با تایید سرممیزین رسمی و اخذ گواهینامه بین ­المللی استاندارد در اردیبهشت ۱۳۹۳ با موفقیت به انجام رسید.

پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات و دریافت گواهینامه بین المللیISO ۲۷۰۰۱ در حوزه راهبری سرویس ها و شبکه های بانکی تایید دیگری بر اعتبار و نقش ویژه خدمات انفورماتیک در ارائه سرویس های امن و پایدار بانکی است که در نهایت تثبیت جایگاه شرکت در صنعت بانکی و افزایش قدرت رقابت با رقبای داخلی و خارجی را به همراه دارد.

در این راستا بهبود مستمر سیستم مدیریت امنیت اطلاعات، شناسایی ریسک های جدید و شناخت، تحلیل و انتخاب راه کارهای مناسب در مدیریت ریسک ها و گسترش و نهادینه سازی فرهنگ امنیت اطلاعات در دستور کار قرار خواهد داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار