|
|
کدخبر: ۱۷۰۷۰۹

سال تاسیس این هیئت است که مربوط می شود به سال ۶۸ یعنی ۲۵ سال قبل. روزهایی که حجت الاسلام مرادی جوانی ۱۷ ساله بود و تصمیم گرفت برای غربت نام امام هادی(ع) کاری به اندازه توان خود انجام دهد.

به گزارش مشرق،حجت الاسلام شهاب مرادی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

سلام

دیشب به این پرچم که نگاه می کردم دیدم هنگام تاسیس هنوز هجده سالم نشده بود و رییس هیئتی بودم با اون سن و سال… اگر روزگاری فرصتی مجال دهد قدر یک کتاب مفصل خاطره و بحثو تحلیل دارم از آن دوازده، سیزده سال هیئت داری… و سلام بر امام غریب، حضرت هادی النقی.

و خدا را شکر به خاطرِ عشق و ارادت مان به امام هادی علیه السلام که تار و پود خانواده و زندگی همه دوستان و عزیزان ما را متبرک کرده؛ الحمدلله


عقیق: امسال در آستانه شهادت امام هادی(ع) موجی برای عرض ارادت به حضرت ایشان ایجاد شد با عنوان «لبیک یا علی النقی» و صدها نفر از ارادتمندان اهل بیت(ع) در حرکتی نمادین عشق خود را به امام دهم نشان دادند. حجت الاسلام شهاب مرادی، روحانی محبوب و شناخته شده کشور نیز در شب شهادت حضرت هادی(ع)، تصویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد. نکته جالبی که در این تصویر وجود دارد، سال تاسیس این هیات است که مربوط می شود به سال ۶۸ یعنی ۲۵ سال قبل. روزهایی که حجت الاسلام مرادی جوانی ۱۷ ساله بود و تصمیم گرفت برای غربت نام امام هادی(ع) کاری به اندازه توان خود انجام دهد. آنها سال ۱۳۶۸ هیات خود را به نام امام دهم تاسیس کردند و هنوز هم افتخارشان این است که زیر سایه پربرکت نام ایشان در مجلس اهل بیت(ع) حاضر می شوند. هیاتی ها خوب می دانند که شهاب مرادی با نام دو تن از ذوات مقدسه شناخته می شود، اول امام هادی علیه السلام که از سال ۱۳۶۸ بیرقی را به نام ایشان به اهتزاز در آوردند و دوم حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها که غربت نام ایشان نیز بارها و بارها توسط مرادی در هیات ها و رسانه ملی مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

حجت الاسلام شهاب مرادی سالیان طولانی مسئولیت اداره هیات متوسلین به حضرت امام هادی(ع) را به عهده داشته و از معدود روحانیونی است که سال های سال هیات داری کرده و تجربه های خواندنی بسیاری دارد که می تواند برای همه بچه هیاتی ها خواندنی و البته نکته آموز باشد. او وعده داده است تادر آینده ای نزدیک فرصتی را برای گفت و گویی مفصل با موضوع «هیات داری» در اختیار عقیق قرار دهد. انشاءالله به زودی با ایشان و تعدادی دیگر از روحانیون شناخته شده که تجربه هیات داری دارند به گفت وگو خواهیم نشست.

در هیات متوسلین به امام هادی(ع) برادر کوچک حجت الاسلام مرادی، مرحوم محسن مرادی، سال ها ذکر اهل بیت گفت. مداح با اخلاصی که دعای جامعه کبیره امام هادی(ع) را از حفظ می خواند و تمام عمرش در راه نوکری اهل بیت(ع) گذشت و این روزها که به نام امام علی النقی(ع) مزین است، فرصت خوبی است تا برای این نوکر بااخلاص حضرت هادی(ع) فاتحه ای بخوانیم

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار