|
|
کدخبر: ۱۷۱۸۲۲

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگانی که محل سوانح جرحی را ترک می کنند، به دو سوم حداکثر مجازات محکوم می شوند.

سرهنگ عین الله جهانی در گفت وگو با خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، با اعلام خبر مرگ یکی از شهروندان تهرانی در پی تصادف سبح امروز اظهار داشت: در ساعت ۰۳:۲۳ صبح امروز در مسیر جنوب به شمال بزرگراه چمران و بعد از محدوده ملاصدرا یک دستگاه وانت پیکان با یک کامیون برخورد کرد که این برخورد به واژگونی وانت پیکان منجر شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه افزود: متاصفانه در این حادثه که به دلیل عدم نوجه به جلوی راننده خودروی پیکان وانت به وقوع پیوست، راننده این خودرو جان خود را از دست داد.

وی با توصیه به رانندگان از آن ها خواست تا از رانندگی در مواقع خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند و در پایان با اشاره به وظیفه رانندگان در هنگام وقوع تصادف، گفت: رانندگان باید در چنین مواقعی به مصدومین و مجروحین حادثه کمک کنند گزارش سانحه را به مراکز امدادی و پلیس سریعاً اعلام کنند و در صورت عدم دسترسی به اینگونه مراکز، راساً نسبت به انتقال مجروحین اقدام کنند و در هر حال حق ترک محل حادثه را ندارند و در صورت ترک محل، راننده به دو سوم حداکثر مجازات محکوم خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار