|
|
کدخبر: ۱۷۲۲۱۵

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از ارسال دستورالعمل جدید خرید و فروش مسکن مهر به معاونت امور مسکن و ساختمان وزارت راه خبر داد و گفت: پس از تائید شواری معاونان این دستورالعمل برای اجرا، ابلاغ می شود.

احمد اصغری مهرآبادی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: دستورالعمل جدید آزادسازی خرید و فروش مسکن مهر به معاونت امور ساختمان و مسکن ارسال شده که پس از اعمال نظر شورای معاونان طی یک بخشنامه ابلاغ می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که دستورالعمل مذکور چه تفاوتی با دستورالعمل قبلی دارد، گفت: با توجه به این که این دستورالعمل هنوز به تصویب شواری معاونان نرسیده و احتمال اصلاح آن وجود دارد، نمی توانم دراین زمینه اطلاعاتی ارائه کنم، اما به زودی توسط معاونت امور مسکن و ساختمان ابلاغ خواهد شد.

مهرآبادی پیش تر در این باره به تسنیم گفته بود: دستورالعمل روان و شفافی در این باره می نویسیم تا دیگر گره ای برای خرید و فروش اعیان واحدهای مسکن مهر وجود نداسته نباشد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این که برای خرید و فروش اعیان واحدهای مسکن مهر یک شرط اساسی وجود دارد، اظهار کرده بود: متقاضیانی که به بانک، سازمان ملی زمین و مسکن و شهرهای جدید بدهی در رابطه با مسکن مهر نداشته باشند به راحتی می توانند اعیان واحدهای مسکن مهر خود را بفروشند.

مدیرعامل سازمان زمین و مسکن نیز در این باره به تسنیم گفته بود: در دستورالعمل جدید پرداخت قسط چهارم توسط متقاضی و پیشرفت بالای ۷۰ درصد مسکن مهر از جمله شرط های اساسی برای خرید و فروش پروژه های این طرح است.

پژمان تصریح کرد: متقاضی باید جزو دریافت کنندگان تسهیلات بانکی باشد. علاوه بر این قسط چهارم را حتماً باید پرداخت کرده باشد که در این صورت امکان خرید و فروش مسکن مهر فراهم می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار