|
|
کدخبر: ۱۷۲۹۳۲

خبرگزاری تسنیم: بارکلیز دومین بانک بزرگ انگلیس قصد دارد بیش از ۲۰ هزار فرصت شغلی خود را طی دو سال آینده کاهش دهد.

به گزارش گروه بین المللخبرگزاری تسنیمبه نقل از اسکای نیوز، بانک بارکلیز انگلیس که ۱۴۰ هزار نیروی کار در سراسر جهان دارد اعلام کرد، طی دو سال آینده بیش از ۲۰ هزار فرصت شغلی خود را کاهش خواهد داد.

بر اساس این گزارش بانک بارکلیز قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی بیش از ۱۵ هزار فرصت شغلی را کاهش دهد و حدود ۶ هزار فرصت شغلی دیگر نیز تا سال ۲۰۱۶ میلادی حذف خواهد شد.

آنتونی جنکینز مدیر عامل بانک بارکلیز انگلیس قصد دارد اواخر امروز پنج شنبه برنامه رسمی این بانک برای کاهش فرصت های شغلی طی ماه های آینده را اعلام کند.

کاهش فرصت های شغلی بخشی از برنامه اصلاحات ساختاری بانک بارکلیز به شمار می رود و با اجرای این برنامه تعداد زیادی از کارمندان این بانک در انگلیس و سایر کشورها بیکار خواهند شد.

بانک بارکلیز همچنین قصد دارد تعداد شعبه های خود را نیز طی ماه های آینده کاهش دهد. این بانک هم اکنون ۱۶۰۰ شعبه دارد و طبق برنامه ریزی انجام شده ۴۰۰ شعبه این بانک کاهش خواهد یافت.

در حالی که سود این بانک با کاهش شدیدی روبرو شده میزان پاداش پرداختی به مدیران ارشد آن با ۱۰ درصد رشد از ۲/۱۷ میلیارد پوند در سال ۲۰۱۲ به بیش از ۲/۳۸ میلیارد پوند در سال ۲۰۱۳ افزایش یافته است. اعتبار بانک بارکلیز به خاطر دستکاری در نرخ بهره های بین بانکی به شدت لطمه خورده است. این بانک سال ۲۰۱۲ میلادی از سوی مقام های آمریکایی و انگلیسی به خاطر مشارکت در این پرونده به پرداخت ۲۹۰ میلیون پوند جریمه محکوم شده است.
انتهای پیام / ع

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار