|
|
کدخبر: ۱۷۳۳۰۹

مدیر امور اعتباری بانک مسکن در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری بانک مسکن از قسط بندی یک میلیون و ۴۵ هزار واحد مسکن مهر خبر داد و گفت: قرار شده بانک مسکن از محل دریافت اقساط مهر جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام پرداخت داشته باشد.

ذبیح الله نعمتی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی تسنیم اظهار کرد: بر اساس مصوبه دولت کل تعهد بانک مسکن برای طرح مسکن مهر در مجموع ۵۰۰ هزار میلیارد ریال است که تاکنون ۴۷۷ میلیارد ریال عقد قرارداد شده و ۴۲۰ هزار میلیارد ریال نیز تسهیلات پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: از کل قرارادادهای بسته شده تاکنون یک میلیون و ۴۵ هزار واحد قسط بندی یا فروش اقساطی شده است.

وی با اشاره این که کل واحدهای مسکن مهر دو میلیون و ۳۸۵ هزار واحد بوده است، افزود: عملا از ابتدای مسکن مهر تاکنون نصف واحدهای این طرح قسط بندی شده است.

مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری بانک مسکن با تاکید بر این که کارها در خصوص مسکن مهر به خوبی پیش می رود، گفت: قرار شده بانک مسکن از محل دریافت اقساط مهر جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام پرداخت داشته باشد.

نعمتی ادامه داد: کل سقف تعهد بانک مسکن در طرح مهر ۵۰۰ هزار میلیارد ریال است، اما بانک مرکزی به ما کلا ۴۵۰ هزار میلیارد ریال خط اعتباری داده است.

وی خاطرنشان کرد: از این رو بانک مسکن باید بابت ۵۰ هزار میلیارد ریال بقیه، از محل وصولی های بازپرداخت تسهیلات مسکن مهر طی سه سال(سال های ۹۲،۹۳ و ۹۴) که به بانک مرکزی پرداخت نمی شود، برای تکمیل پروژه ها استفاده می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار