|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۷۱

تسنیم گزارش می دهد

خبرگزاری تسنیم: در حالی که اظهارنظرات متناقضی در مورد بدهی ۱۱۰ میلیارد تومانی و دارایی چند صد میلیاردی دو تیم سرخابی رد و بدل می شود، پیگیریها حکایت از تعلق دارایی ۳۰۰ میلیاردی به باشگاه استقلال دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم؛ پس از بررسی وضعیت باشگاههای استقلال و پرسپولیس و مشخص شدن مدیران این تیم ها، یکی از نکات قابل توجه برای هواداران دو باشگاه سرخابی و البته فوتبال وطنی موضوع بدهی و دارایی این تیم هاست که به گفته امیررضا خادم، این دو باشگاه باید بتوانند هزینه های خود را مدیریت کنند و به مرحله درآمدزایی برسند.

وزارت ورزش و جوانان به دنبال این است تا این باشگاه ها بتوانند هزینه های خود را با درآمدهایی که بدست می آورند تامین کنند. همچنین این دو باشگاه نباید به هیچ عنوان وابستگی دولتی داشته باشند.

معاون حقوقی و امور مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: بودجه فعلی وزارت ورزش و جوانان ۱۵۰ میلیارد تومان است و اگر قرار باشد باز هم ما به عنوان متولی این دو باشگاه را اداره کنیم باید تمامی بودجه را در اختیار این دو باشگاه بگذاریم.

بر اساس این گزارش؛ نماینده وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حالی به بدهی ۱۱۰ میلیارد تومانی دو تیم استقلال و پرسپولیس اشاره کرد که چندی پیش میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی، رئیس کل سازمان خصوصی سازی در یک نشست خبری از کشف دارایی ۳۰۰ میلیارد تومانی در یکی از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خبر داد و گفت تا چند ماه پیش هیچ کس خبری از آن نداشته است و نگفت این دارایی متعلق به کدامیک از این دو تیم پرطرفدار کشور است.

در این رابطه نظر مشاور عالی اتحادیه فوتبال در امر خصوصی سازی را جویا شدیم که محمدصادق درودگر در پاسخ به پرسش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیمگفت: بحثدارایی ۳۰۰ میلیاردی که توسط رئیس کل سازمان خصوصی سازی مطرح شد مربوط به زمینی در کمپ باشگاه استقلال است.

وی افزود: انتشار اطلاعات مالی باشگاههای استقلال و پرسپولیس از جمله مواردی است که تا روشن نشود خصوصی سازی این دو تیم به تاخیر می افتد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار