|
|
کدخبر: ۱۷۳۸۵۸

رئیس کل سازمان امور مالیاتی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس کل سازمان امور مالیاتی با تأکید براینکه بعد از گذشت ۴ سال هنوز صنف سنگ فروش ها به قانون مالیات بر ارزش افزوده تمیکن نکرده اند، گفت: به همین منظور سازمان مالیاتی رسیدگی پرونده آنها را آغاز کرده است.

علی عسکری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیمدر ارتباط با اعتراض سنگ فروشان در راستای اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، اظهار داشت: تا کنون فعالان این صنف به قانون تمکین نکرده و فرم اظهارنامه مالیاتی را تکمیل نکرده اند.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت ۴ سال هنوز سنگ فروش ها اظهارنامه خود را به سازمان مالیاتی نداده اند، افزود: طی سال های قبل در جلساتی که با این صنف داشتیم اعلام کردیم در چارچوب قانون می توانیم کمک شان کنیم.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی تأکید کرد: قبلاً بارها به این صنف برای تکمیل فرم اظهارنامه و اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده تذکر داده بودیم و بارها گفته بودیم که اجرا را آغاز کنید ولی توجهی نکردند.

عسکری اضافه کرد: بعد از گذشت ۴ سال سازمان مالیاتی رأسا برای اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در این صنف ورود کرد و نسبت به محاسبه مالیات بر ارزش افزوده آنها وارد عمل شد.

به گفته معاون وزیر اقتصاد، غیر از صنف سنگ فروش ها مابقی اصناف نسبت به اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده همکاری خوبی با سازمان مالیاتی دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار