|
|
کدخبر: ۱۷۴۰۱۰

اختصاصی تسنیم /

خبرگزاری تسنیم: «ح - پنجک» که با وجود ۱۷ سابقه مجرمیت، آزادانه در جامعه حضور داشت و در سایه این آزادی، فعالیت مجرمانه خود را ادامه می داد، شاید هیچگاه تصور نمی کرد که روزی با خفت در محله های شرق تهران گردانده شود و تنها گزینه پیشِ رویش، اعدام باشد.

به گزارش خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، صبح امروز سردار علی مویدی از دستگیری سرکرده یکی از باندهای توزیع کوکائین در پایتخت خبر داد که طی مدت ها فعالیت در این زمینه توانسته بود بیش از ۴۰ میلیارد تومان به صورت نامشروع کسب کند.

«ح - پنجک» که سرکرده باند پنجک بود پیش از این ۱۷ بار توسط نهادهای امنیتی دستگیر شده بود و در کارنامه یک دهه از ۳۲ سال زندگی اش، کلکسیونی از انواع جرائم مرتبط با مواد مخدر و دیگر جرائم به چشم می خورد.

نکته جالب آنجاست که از این فرد تعدادی انواع خودروهای لوکس و یک قایق تفریحی کشف شده است و به گفته پلیس، وی چندی قبل به مناسبت رسیدن به مرز دارایی ۴۰ میلیارد تومانی، جشنی در یک ویلای بزرگ در اطراف کرج برگزار کرده بود که برگزاری این جشن حداقل یک میلیارد تومان برای وی آب خورده بوده!

به گفته مویدی، ماموران پلیس با حکم قاضی پرونده اقدام به گرداندن این تبهکار و شرور منطقه شرق تهران کرده بودند که در تصاویر زیر گوشه هایی از آن به تصویر کشیده شده است:

«ح - پنجک» که به دلایل مختلف با وجود ۱۷ سابقه مجرمیت در یک دهه گذشته، آزادانه در جامعه حضور داشت و در سایه این آزادی، فعالیت مجرمانه خود را ادامه می داد، شاید هیچگاه تصور نمی کرد که روزی با خفت در محله های شرق تهران گردانده شود و تنها گزینه پیشِ رویش، اعدام باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار