|
|
کدخبر: ۱۷۴۰۱۲

رئیس سازمان زندان ها:

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان زندان ها در بازدید از ندامتگاه محکومان مواد مخدر استان مازندران بر اشتغال و حرفه آموزی و کاردرمانی و رسیدگی به مشکلات و پیگیری پرونده قضایی مددجویان تأکید کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، علی اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان های کشور و هیئت همراه در حالی که علی اکبر غفاریان مدیرکل و عبدالرحیم گرجی جانشین مدیرکل زندانهای استان وی را همراهی می کردند از ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان واقع در خزرآباد بازدید کرد.

جهانگیر، اشتغال و حرفه آموزی و کاردرمانی در ندامتگاه محکومین مواد مخدر را یک ضرورت تلقی کرد و با اشاره به نقش کار و فعالیت بدنی در بهسازی وضعیت محکومین مواد مخدر و افرادی که به این مواد اعتیاد دارند، گفت: ندامتگاه محکومین مواد مخدر باید زمینه فعالیت، تلاش، آموزش و حرفه آموزی را برای این افراد فراهم نماید تا شرایط ایده آل برای بازگشت به جامعه آماده شود.

وی در بازدید از مرکز روان درمانی و کلینیک مثلثی ندامتگاه بر اهمیت و نقش آفرینی این مرکز حمایتی در وضعیت زندانیان واجد شرایط و گستردگی و پوشش حداکثری مددجویان در مراکز رواندرمانی و مشاوره ای تأکید کرد.

جهانگیر با اشاره به اینکه اکثر افرادی که در امر خرید و فروش یا قاچاق مواد مخدر فعالیت دارند، به این مواد افیونی اعتیاد پیدا می کنند، گفت: رسالت سازمان زندان ها اصلاح و تربیت و بازسازی وضعیت زندانیان و در حد مقدورات و بهره گیری از راهکارهای علمی باید زمینه را برای بازگشت شرافتمندانه آنان به جامعه فراهم سازیم.

وی همچنین بر رفع مشکلات زندانیان و پیگیری پرونده های قضایی مددجویان علی الخصوص تحت قرار توصیه کرد.

رئیس سازمان زندانهای کشور ضمن قدردانی از مدیرکل و روسای زندانهای استان طی مرقومه ای ابراز رضایت خویش را از وضعیت زندانهای مازندران اعلام نمود.

در ادامه دکتر جهانگیر با هیئت همراه از پروژه جدید کانون اصلاح و تربیت واقع در جاده فرح آباد و باغ مرکبات بنیاد تعاون استان مازندران بازدید کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار