|
|
کدخبر: ۱۷۴۱۲۱

ترویج همجنسگرایی یکی از محورها و برنامه های ثابت شبکه های ضد ایرانی به حساب می آید و این موضوع آنچنان تعمیق یافته که برخی از کارکنان رسانه های مکتوب و تلویزیونی ایشان را همجنس بازان تشکیل داده اند.

به گزارش مشرق به نقل از مؤسسه راهبردی دیده بان، ترویج همجنسگرایی یکی از محورها و برنامه های ثابت شبکه های ضد ایرانی به حساب می آید و این موضوع آنچنان تعمیق یافته که برخی از کارکنان رسانه های مکتوب و تلویزیونی ایشان را همجنس بازان تشکیل داده اند.



خبرسازی مستمر با موضوع همجنسگرایی در خانواده، ساخت مستند از ایرانیان ساکن اروپا و تعمیم شخصیت سازی ایشان برای داخل ایران، مشروعیت بخشی به اعمال غیر انسانی در فضای خانواده و… تنها بخشی از عملکرد جریان رسانه ای ضدانقلاب است.



شبکه رادیو زمانه از جمله رسانه هایی است که بخش ثابتی را برای تبلیغ همجنس بازی برای خود اختصاص داده است و موضوعاتی را که برای زندگی حیوانات بیشتر کارایی دارد را ترویج می دهد.



با این حال شبکه های ضد ایرانی مرجع فارسی زبانی همچون بی بی سی و دویچه وله در این موضوع پیشتاز هستند و از همه ظرفیت خود برای تبلیغ همجنس بازی استفاده می کنند.

به جرأت می توان گفت که ترویج همجنس بازی و عادی سازی آن در بین ایرانیان از محورهای ثابت همه رسانه های ضد انقلابی است که با هدف از بین بردن پایه های اسلامی و اعتقادات مذهبی فعالیت میکنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار